Fandom

Pokepèdia

Criança Pokémon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La criança Pokémon és el conjunt d'activitats que realitzem per obtenir descendència d'altres pokèmon.

És una possibilitat que ofereix el joc completament prescindible que va ser introduïda en la segona generació, gràcies al descobriment d'un ou misteriós pel Sr. Pokémon.

La criança pot resultar molt útil com a mètode d'aconseguir el "pokémon perfecte", és a dir: un pokémon que tinga el gènere, la naturalesa, els moviments i la genètica desitjats. Això es pot aconseguir mitjançant les cadenes de cria i la selecció artificial. És un procés laboriós, però pot aportar grans beneficis i avantatges en els combats.

Requisits per la criança Edit

Beneficis de la criança Edit

  • Obtenció de diferents individus de la mateixa espècie.

Pot servir per intercanviar-los.

  • Obtenció de pokèmon amb millors estadístiques.

Tenir diferents individus de la mateixa espècie permet fer-ne una selecció. A més, els pokémon nascuts d'un ou tindran millors IVs que els seus progenitors.

  • Obtenció de pokèmon amb moviments especials.

Hi ha determinats moviments que un pokèmon no pot aprendre per nivell ni per MT, només els pot heretar del seu progenitor mascle: són els moviments ou.

  • Obtenció de pokémon que impossibles d'aconseguir d'una altra manera.

Són les cries pokémon.

  • Obtenció de pokèmon brillants

Això és possible a partir de la quarta generació. Si un dels progenitors prové d'un altre país (haurà de ser aconseguit en la Terminal Global), serà més probable que naixca un pokèmon brillant de l'ou.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori