Fandom

Pokepèdia

Crobat

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Crobat
Imatge de Crobat
#169 Crobat
クロバット (Kurobatto)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ratpenat
Tipus: Tipus verí.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Focus intern
Pes: 75,0 kg
Alçada: 1,8 m
Grup Ou: volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Morat
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Crobat
Crit: noicon
Ítems: Cap

Crobat és un pokémon tipus verí/volador pertanyent a la segona generació. És l'evolució de Golbat.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès cross (creu, o creuat, per la forma que té de batre les ales) i bat (ratapinyada). En japonès el seu nom deriva de les paraules kuroi, que significa negre , i bat, ratapinyada en anglès.

Biologia Edit

A pesar del seu aspecte, Crobat és amigable, ja que per a la seva evolució es necessita molta amistat. Posseïx 4 ales que li permeten volar ràpid, sent dels Pokémon més ràpids que hi ha. Es diu que Crobat pot arribar als 190 quilòmetres per hora. Posseïx un potent ultrasò, que utilitza per a diverses funcions .

A l'evolucionar de Golbat , les potes d' aquest es transformen en ales[1], encara que (a pesar que en moltes ocasions no les hi veja) segueix tenint extremitats. Aquestes li serveixen perquè, com ratapinyada, puga penjar-se en els sostres de les coves i descansar. És un Pokémon summament lleial.

Normal Esquena
Crobat Crobat Crobat Crobat

EvolucióEdit

Zubat evoluciona a Golbat en el nivell 22. A partir de la segona generació Golbat evoluciona a Crobat per amistat amb el seu entrenador, pujant un nivell. Crobat no evoluciona .

ReferènciesEdit

  1. Segons l'episodi Ruïnes llegendàries! (CAT) / Les ruïnes de Hoenn! (EUA) ‹№›, en el qual és el Pokémon triat de la pregunta [[Qui és aquest Pokémon ?/ Quin és aquest Pokémon ?]]. La resposta inclou com informació: «L'evolució li va proporcionar a aquest Pokémon ales on tenia potes» ([[: Fitxer: EP 278 Crobat.png|vegeu imatge]]).

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori