Wikia

Pokepèdia

Croconaw

Discussió0
1.036pàgines en
aquest wiki
Croconaw
Imatge de Croconaw
#159 Croconaw
アリゲイツ (Alligates)

Cro-co-nau
J:008 · H: · S:

Informació
Espècie: Gran fauce
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Torrent
Pes: 25,0 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Monstre
Aigua 1
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Croconaw
Crit: noicon
Ítems: Cap

Croconaw és un Pokémon de tipus aigua introduït en la segona generació. És l'evolució de Totodile un dels inicials de Johto.

EtimologiaEdit

El seu nom prové de les paraules en anglès crocodile (cocodril) i gnaw (mossegar persistentment) o també podria vindre de jaw (mandíbula). Curiosament el seu nom en japonès és pres de l'anglès alligator (caiman) i en la vida real un cocodril és molt diferent a un caiman i possiblement gates (portes) en referència a la manera que es tanca la seva mandíbula.

El seu nom francès, Crocrodile, és una alteració de la paraula crocodile (cocodril en francès).

BiologiaEdit

El seu aspecte és una mica primitiu, ja que les seves taques i el color de la seva pell en el tors semblen una toga de pell cavernícola. Açò, sumat a la grandària i a la manera en la qual la seva mandíbula superior se superposa amb la inferior, li donen un aspecte molt primitiu.

Té una mossegada molt forta, si atrapa a un Pokémon, no li deixarà marxar fins que el seu entrenador l'hi ordene. Quan les seves gargamelles es tanquen sobre els seus oponents, pot ser que amb el forcejament se li partisca algun dels seus 48 ullals, però aquests li tornaran a créixer.

Diferència de gènereEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori