Fandom

Pokepèdia

Cua plúmbia

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Cua plúmbia -en anglès Lagging Tail- és un objecte que fa reduir la velocitat en batalles del pokémon portador.

Es fa especialment útil amb moviments que requereixin atacar darrerament o que, a menys velocitat, més potent sigui -com és el cas de Gir Bola-. La poden dur, amb un 5% de probabilitat, els següents pokémon: Lickitung, Lickilicky i Slowpoke.

Per això, aquest objecte sol és útil quan s'usa l'atac llançament, truc,espai rar o ofrena ja que el primer consisteix a llançar l'objecte al rival, el segon en intercanviar-lo pel seu objecte, en aquest cas és el rival qui patiria la ralentització i el tercer fa que el Pokémon més lent siga el primer a atacar. Altra possibilitat és que l'adversari use antull o lladre, amb el que s'emportarà l'objecte, però és menys probable i no depèn del jugador.

També resulta molt útil si el Pokémon que ho té equipat coneix el moviment Gir Bola augmentant la potència d'aquest a causa de la baixa velocitat.

Vegeu també Edit

Altres objectes que produeixen efectes negatius sobre el Pokémon que els porte amb si:

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori