Fandom

Pokepèdia

Darkrai

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Darkrai
Imatge de Darkrai
#491 Darkrai
ダークライ (Darkrai)

[Dárk-rai]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Foscor
Tipus: Tipus sinistre.gif
Habilitat: Malson
Pes: 50,5 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Color: Negre
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Darkrai
Crit: noicon
Ítems: Baia Enigma

Darkrai és un dels Pokémon llegendaris introduïts en la quarta generació. És l'únic Pokémon llegendari pertanyent al tipus sinistre. És el protagonista en la desena pel·lícula El sorgiment de Darkrai protegint a Poble Àlbers de la batalla entre Dialga i Palkia.

Etimologia Edit

El seu nom és una fusió de dark (fosc en anglès) i "rai", el qual, alguns pensen que se li pot afegir el ray com llamp o krai com modificació de cry (plor), és a dir llamp fosc o plor fosc. També es diu que pot provenir de "dark" (fosc en anglès) i la paraula japonesa per a "fosc" (暗いkurai).

Altre cas, és que podria provenir de "daikirai" ("odi" en japonès) però només es creu, si es pensa que a Darkrai li agrada molestar a la gent durant els seus somnis. Uns altres creuen que prové de Dark (fosc) i Kai (alliberar).

Biologia Edit

Darkrai és el Pokémon de la foscor i del terror. Si aquest Pokémon apareix una nit de lluna nova, pot provocar malsons sense fi al seu antull i dels quals ningú no pot escapar fins que Cresselia els desperte (o fins que se li lliure una Ploma Lunar). Altra forma de despertar-se del malson és derrotant a Darkrai en el somni, cosa que és bastant difícil per no dir impossible, ja que ell controla el somni. Darkrai és el Guardià de la Foscor, i la seua funció és vigilar que la força de la Foscor no es desequilibre amb la de la Llum (que equilibra Cresselia, el seu rival), es va amagar entre la foscor després de crear la llum. En l'anime, la Pokédex ho defineix com el Pokémon més fosc de tots, això s'explica pels malsons que Darkrai crea. Darkrai moltes vegades crea malsons sense voler al passar per a prop de les persones.

Trets de personalitat Edit

Viu aïllat del món, probablement a causa de la seua dolenta reputació, i apareixerà quan el Temps i l'Espai estiguen en conflicte. Per la seua personalitat sinistra es podria dir que es tracta d'un Pokémon malvat, ja que provoca terribles malsons tant a Pokémon com als humans, però la veritat és, que si el món està en perill, Darkrai lluitarà per a protegir-lo. A pesar de la seua dolenta reputació, hi ha qui diu que els malsons els provoca perquè s'alimenta d'ells i no per cap intenció malèvola, i que se li pot trobar en una illa molt pròxima a la de Cresselia perquè si algú arriba a caure en un malson al costat estaria Cresselia per a guarir-lo.

En la desena pel·lícula, hi ha un moment en el qual es recorda una vella història de l'àvia d'Alice: ella troba en el parc varis Pokémon amb malsons, un Luxray al final, fa un atac precís a Darkrai (aquest després ho dorm i li ataca amb malsons) que el deixa ferit, pel qual la xica va al seu encontre i ho ajuda, des d'aquell moment ell n'obri el seu cor i decideix quedar-se en aqueix lloc. També es recorda altre moment en el qual salva a Alice de caure per un penya-segat. Pot parlar el llenguatge humà. En la pel·lícula pot convertir-se en una ombra travessant el terra. En l'anime, al final del capítol, també fa això, ja que desapareix travessant el terra.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori