Fandom

Pokepèdia

Deino

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Deino
Imatge de Deino
#633 Deino
モノズ (Monozu)

Dai-no
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Tosc
Tipus: Tipus sinistre.gif Tipus drac.gif
Habilitat: Entusiasme
Pes: 17.3 kg
Alçada: 0.8 m
Grup Ou: Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Deino
Crit: noicon
Ítems: Cap

Deino és un Pokémon de tipus sinistre/drac introduït en la cinquena generació. És la preevolució de Zweilous, i la primera etapa de Hydreigon.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la paraula Deinos (terrible en grec, utilitzat comunment com dino en la majoria dels dinosauris). També té Ein (número un en alemany) en referència al nombre de caps que té en aquesta etapa.

El seu nom japones es basa en Mico (u /a) i zu (Un drac japonès important).

Biologia Edit

La conducta d'aquest Pokémon ho porta a mossegar qualsevol cosa. Quant a l'alimentació, s'hi menja qualsevol cosa. És perillós acostar-se a ell sense cura. Si es cuida bé, pot ser un dels millors Pokémon del teu equip, i si ell considera que el seu entrenador no és digne d'ell, ho ignorarà. Aquest Pokémon pot fins a lliurar la seua vida pel seu entrenador. El seu cos està ple de ferides, a causa dels placatges que es dóna ja que té el rostre tancat. Fort i robust aquest Pokémon, quan es prepara per a la seva evolució, l'escamosa pell que té se li endureix. Si es posa nerviós, al tenir els ulls tapats, dispara el seu pols drac aleatòriament.

Normal Esquena
Deino Deino Deino Deino

Evolució Edit

Deino evoluciona a Zweilous en el nivell 50. Zweilous evoluciona a Hydreigon en el nivell 64. Hydreigon no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori