Fandom

Pokepèdia

Deoxys

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Deoxys
Imatge de Deoxys
#386 Deoxys
デオキシス (Deoxys)

[Di-óks-ys]
J:– · H:202 · S:– · K:

Informació
Espècie: ADN
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Pressió
Pes: 60,8 kg
Alçada: 1,7 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Rar
Color: Roig
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Deoxys
Crit: noicon
Ítems: Cap

Deoxys és un Pokémon llegendari del tipus psíquic. Té 4 formes diferents.

Etimologia Edit

El nom Deoxys és una contracció de les sil·labes en anglès de la paraula àcid desoxirribonucleic (ADN). DNA, Deoxy ribonucleic acid.

BiologiaEdit

Deoxys és un dels Pokémon del tipus psíquic més poderós que existeix (a part de Mew i Mewtwo). Va emergir d'un virus espacial. Van ser 2 Deoxys els quals van sorgir de l'espai, del qual solament un va nàixer. A l'entrar a l'atmosfera dins d'un meteorit van empipar a Rayquaza, açò sumat que Deoxys tractava de comunicar-se amb el seu amic usant una aurora va fer empipar àdhuc més a Rayquaza (perquè les aurores afebleixen la capa d'ozó). Deoxys va ser atacat per Rayquaza que d'un hiperraig ho va destruir. Després de 4 anys Deoxys es va regenerar i va anar a la recerca del seu amic. El segon Deoxys es va crear pel llançament d'un raig làser d'un laboratori al virus espacial. El virus va mutar i així va nàixer el segon Deoxys. L'esfera en el cos d' aquest és en realitat el seu cervell, d'on llança descàrregues elèctriques. En la pel·lícula el cervell d'un Deoxys és verd o morat , però en els videojocs no hi ha cap diferència en ell. Pel que sembla pot regenerar-se completament si el seu cervell sobreviu, com ho fa en l'anime.

És un Pokémon molt agressiu però també bastant intel·ligent. Té com particularitat el posseir 4 formes distintes (atac, defensa, velocitat i normal) que canvien el seu aspecte, característiques i atacs que aprèn per nivell, els quals també varien segons la seva forma.

Curiosament els seus braços en la seva forma original s'assemblen a l'estructura d'ADN.

A pesar de ser llegendari i un dels Pokémon més rars que existeix, Deoxys no és un Pokémon únic. El seu atac característic és psicoatac, l'atac de tipus psíquic més poderós.

Formes Edit

Article principal: Llista de Pokémon amb diferents formes

Depenent de la versió del joc que estiga, aquest pot canviar de forma. Té la forma normal a Pokémon Robí i Safir, la forma atac a Roig Foc, la forma defensa a Verd Fulla i la forma velocitat a la versió Maragda. A més de canviar la seva forma, canvien els atacs que aprèn pujant de nivell i també les seves característiques, adaptant-se a la característica destacada en cada versió.

A Pokémon Diamant, Perla i Platí, independentment de la forma en la qual es duga per mitjà del Parc Compi, sempre estarà en la seva forma normal. No obstant això, es pot canviar la seva forma tocant un dels quatre meteorits que hi ha a ciutat Rocvel duent al Pokémon amb tu en l'equip. La forma dependrà de com dels quatre meteorits es toque i es podrà fer quantes vegades es vulga. Les estadístiques de combat també canviaran en l'instant de tocar aquests meteorits.

Per a canviar la forma de Deoxys a Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver, cal dirigir-se al principi de la ruta 3, abans de l'entrada al Mont Moon. Al sud hi ha quatre meteorits que funcionen de la mateixa forma que en els videojocs anteriors.

A Pokémon Món Misteriós Deoxys canvia de forma segons en cada pis.

Exemple:

  • Pis 1: forma normal
  • Pis 2: forma atac
  • Pis 3: forma defensa
  • Pis 4: forma velocitat

A Pokémon Negre i Blanc podrem trobar un meteorit al Museu de Ciutat Esmalt al tocar-lo Deoxys canviarà de forma, dependrà de les vegades que toques el meteorit.

Exemple:

  • Tocar el meteorit en Forma Normal canviarà a forma atac.
  • Tocar el meteorit en Forma Atac canviarà a forma defensa.
  • Tocar el meteorit en Forma Defensa canviarà a forma velocitat.
  • Tocar el meteorit en Forma Velocitat canviarà a forma normal.

Normal Esquena
Deoxys Deoxys
No té gènere
Deoxys no té diferència de gènere perquè és un Pokémon llegendari.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori