Wikia

Pokepèdia

Dewott

Discussió0
1.042pàgines en
aquest wiki
Dewott
Imatge de Dewott
#502 Dewott
フタチマル (Futachimaru)

[Dú.wot]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Superació
Tipus: Tipus aigua.gif
Habilitat: Torrent
CloscaDW
Pes: 24,5 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Dewott
Crit: noicon
Ítems: Cap

Dewott és un Pokémon de tipus aigua introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada d'Oshawott.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules angleses dew (rosada) i otter (llúdria).

El nom japonès Futachimaru probablement prové de futatsu (dos, que pot referir-se a les seues dues conquilles que usa com armes o que és la segona etapa de la línia evolutiva d'Oshawott), tachi (espasa) i maru (una manera comuna de nom en l'època dels samurais).

Biologia Edit

Dewott és un Pokémon molt veloç. No és molt comú veure'l a Tessèlia degut al fet que s'oculta i li agrada entrenar en solitari, encara que en alguns casos viu en bancs juntament amb les seves evolucions. En el món Pokémon, es relaten contes de com els samurais es van basar en ells per a crear les tècniques de Bushido i el Kenjutsu.

Dewott brandeix amb destresa les seues dues conquilles com si foren espases i utilitza tècniques Nitoryu per a combatre, s'entrena amb disciplina per a aprendre noves tècniques per al seu estil de combat Nitoryu.

Si un Dewott està pescant en el riu hauries de fugir d'ell, ja que podria pensar que li llevaràs el seu menjar i t'atacarà; degut al fet que sol ser un Pokémon de caràcter fort.

És un Pokémon bastant territorial i orgullós, i defensarà el seu territori amb la seva vida si és necessari al costat dels Samurott. No obstant això, és molt honorable i acceptarà la seua derrota sense problemes. Té una personalitat perfeccionista, per la qual passa quasi tota la vida en entrenament i perfeccionant les seves tècniques Nitoryu.

És un Pokémon servicial amb la seva família, quan un membre petit de la família demana menjar, ell va a pescar alguns peixos i els curta amb les seues conquilles com dos ganivets.

Fisiologia Edit

Dewott està basat en una llúdria. Té les orelles de la mateixa forma que Oshawott però de color gris fosc, ulls negres i un nas menut de color rosa, uns bigotis blancs i un cap esfèric. A més, en la part superior del cap té una aleta dorsal, una cua molt semblant a la d'un castor i en la cintura una mena de pantalons on pengen les conquilles que utilitza com espases.

Normal Esquena
Dewott Dewott Dewott Dewott

Evolució Edit

Oshawott evoluciona a Dewott en el nivell 17. Dewott evoluciona a Samurott al nivell 36. Samurott no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori