Fandom

Pokepèdia

Donphan

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Donphan
Imatge de Donphan
#232 Donphan
ドンファン (Donfan)

[don.fan]
J:196 · H:166 · S:– · K:

Informació
Espècie: Elefant
Tipus: Tipus terra.gif
Habilitat: Robustesa
Vel sorraDW
Pes: 120,0 kg
Alçada: 1,1 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Gris
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Donphan
Crit: noicon
Ítems: Cap

Donphan és un Pokémon de tipus terra introduït en la segona generació. És la forma evolucionada de Phanpy. És un Pokémon avançat.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules don que signifiquen dents, potser pels seus ullals, i phan de elephant, elefant en anglès, pel seu aspecte paregut a aquest.

Biologia Edit

Donphan és un Pokémon robust i fort. Sol habitar en muntanyes i prades, a més de vegades es troba en coves fosques. Posseeix uns poderosos ullals que creixen segons el fort o entrenat que estiga. Igual que un veritable elefant, no sol ser molt amistós, i no dubtarà a atacar si es troba en perill. El seu atac estrella és Desenrotllar. Pot arribar a ser un rival molt poderós.

Els Donphan usen la seva enorme trompa per a causar ensulsiades i destruir enormes roques. Tenen una armadura des de la seua cua al llarg de la seva trompa i anells durs en les potes. Aquest Pokémon se sol usar per a trobar un mineral molt poc comú, la ambarita, ja que té un gran olfacte. En època de zel, roden sense control pertot arreu i poden resultar molt perillosos ja que gràcies a la seua armadura resisteixen colps de molta força.

A l'enrotllar el seu cos i rodar-lo fan un perfecte atac i defensa alhora, té la capacitat d'aixafar coses molt pesades i deté el seu atac de rodada ràpida i fàcilment.

La seva gran força, gran velocitat i cos dur li permeten llevar el fang relliscós, però també són suficients com per a destruir una casa.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori