Fandom

Pokepèdia

Druddigon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Druddigon
Imatge de Druddigon
#621 Druddigon
クリムガン (Crimgan)

J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cova
Tipus: Tipus drac.gif
Habilitat: Pell tosca
Potència bruta
TrencamotlesDW
Pes: 139,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Drac
Monstre
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Druddigon
Crit: noicon
Ítems: Cap

Druddigon és un Pokémon de tipus drac introduït en la cinquena generació. Està basat en un drac mitològic de la Xina.

Etimologia Edit

Prové de kurim (carmesí) i de gan (drac).

El seu nom, Druddigon, està basat en la barreja de les paraules "Drac" i l'anglesa "Ruddy", que és un color que està proper en tonalitat rogenca, al rosa i al carmesí.

Biologia Edit

Aquest Pokémon està inspirat en un drac blau amb cap i espines roges. És un Pokémon solitari i no sol eixir de les seva cova llevat que siga per a caçar o en època d'aparellament, encara que aquesta última és menys freqüent a causa de la seva raresa i els pocs espècimens que queden. És molt buscat pels entrenadors del tipus drac. Només els domadracs experts i els Mestres Pokémon podran capturar-lo.

Aquest Pokémon sol ser molt cercat pels caçadors degut al fet que per la seva extrema raresa es ven a molt alt preu. No els agrada gens trobar-se a un altre de la seva mateixa espècie pel seu caràcter agressiu i la seva gran forma de ser. Són molt difícils de domesticar ja es tracte d'una cria o d'un adult, però si es cria amb respecte, amb el pas del temps et serà fàcil manejar-lo i probablement que serà un dels teus Pokémon més fidels. També es diu que quan la llum del Sol toca les seves ales, aquest calfa el seu cos i es torna més fer i poderós. Potser açò es dega al fet que alguns dinosaures feien el mateix pel que fa al Sol i a les seves crestes o espines.

Aquest Pokémon habita en cavernes per les quals es mou grimpant per les parets gràcies a les seves afiladíssimes arpes i la seva escamosa pell capaç d'adherir-se a superfícies rocoses. Caça abalançant-se sobre les seves preses per a donar-los el colp mortal i després arrossegar-les cap al més profund de la cova en la qual habita per a menjar-se-les.

Normal Esquena
Druddigon Druddigon Druddigon Druddigon

Evolució Edit

Druddigon no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori