Fandom

Pokepèdia

Duosion

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Duosion
Imatge de Duosion
#578 Duosion
ダブラン (Daburan)

[Duó-sion]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Mitosi
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Funda
Mur màgic
RegeneracióDW
Pes: 8.0 kg
Alçada: 0.6 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Duosion
Crit: noicon
Ítems: Cap

Duosion és un Pokémon de tipus psíquic introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Solosis i la preevolució de Reuniclus. És un Pokémon exclusiu de Pokémon Blanc. A més és la contrapart de Gothorita.

Etimologia Edit

El seu nom en anglès prové de "Duo " i "Divisió", fent referència al procés de divisió cel·lular, o bé perquè el seu cervell està dividit en dos. També pot provenir de "Duo" i "Fusió", perquè en la seua següent fase les cèl·lules es reuniran per a formar a Reuniclus.

El seu nom japonès, en canvi, sembla provenir de dabu (doble o doblegar) en referència al seu cervell dividit en dos o bé perquè té el doble de la grandària de la seua preevolució i ren (pur).

Biologia Edit

Duosion igual que Solosis, sembla estar basats en una cèl·lula. El seu cervell està dividit en dues parts separades, cosa que, el triar què fer els resulta molt treballós, però si els dos cervells pensen el mateix, el seu poder augmenta considerablement.

Normal Esquena
Duosion Duosion Duosion Duosion

Evolució Edit

Solosis evoluciona a Duosion en el nivell 32. Duosion evoluciona a Reuniclus en el nivell 41. Reuniclus no evoluciona.

En altres idiomes Edit

  • Alemany:Mitodos
  • Francès:Méios

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori