Fandom

Pokepèdia

Ekans

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Ekans
Imatge de Ekans
#023 Ekans
アーボ (Arbo)

é.cans
J:050 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Serpent
Tipus: Tipus verí.gif
Habilitat: Intimidació
Mudar
NerviosismeDW
Pes: 6,9 kg
Alçada: 2,0 m
Grup Ou: Camp
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Prada
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Ekans
Crit:
Ítems: Cap
Ekans és un Pokémon de tipus verí pertanyent a la primera generació. És la preevolució d'Arbok.

Etimologia Edit

El seu nom és un anagrama de la paraula snake (serp en anglès) escrita al revés.

El seu nom japonès, Arbo, pot ser la paraula cobra escrita al revés sense la c, o una corrupció lingüística de boa escrita també al revés.

El seu nom francès, Abo, és igual que els altres un anagrama, de boa.

Biologia Edit

l ser una serp, li és fàcil moure's per quasi tot tipus de llocs i escapolir-se en qualsevol moment. És molt silenciosa i sigilosa, és difícil saber quan està a l'aguait. La seva longitud creix a mesura que envelleix. Al nàixer, la seca mandíbula no posseeix verí, pel que la seva mossegada és inofensiva, no obstant és molt dolorosa. Quan vol descansar, s'enrosca. Com les serps, muda la pell periòdicament.

Ekans compta amb tres principals depredadors, que són Zangoose, Ursaring i Staraptor. Per a escapar d'ells cava en la terra o s'enfila als arbres, encara que açò últim no li resulta útil contra Staraptor, contra el qual només funciona la primera opció.

Hàbitat Edit

Aquest Pokémon resideix en les prades, li agraden els llocs oberts i prop de l'aigua per a poder tenir terreny al seu gust.

Dieta Edit

Sol menjar ous o criatures d'altres Pokémon més menuts com Pidgey, Spearow o Starly. Per a engolir, pot separar la seva mandíbula, encara que açò li dificulta el moviment. Quan atrapa res, s'ho engoleix sencer, sense mastegar.

Comportament Edit

Com totes les serps, intentarà mossegar a la seva presa quan se sent en perill o amenaçada. La mandíbula dels Ekans joves no posseeix verí, doncs aquest es desenvolupa a mesura que creixen i es converteixen en Arbok.

Normal Esquena
Ekans Ekans Ekans Ekans

Evolució Edit

Ekans evoluciona a Arbok en el nivell 22.

Ekans
Ekans
Nivell 22 Arbok
Arbok

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori