Fandom

Pokepèdia

Electrode

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Electrode
Imatge de Electrode
#101 Electrode
マルマイン (Marumain)

Eléctraud
J:121 · H:085 · S:– · K:

Informació
Espècie: Bola
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Elec. estàt
Insonoritzar
Pes: 66,6 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Ciutat
Color: Roig
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Electrode
Crit: noicon
Ítems: Cap
Electrode és un Pokémon de tipus elèctric introduït en la primera generació, i la forma evolucionada de Voltorb. És el nº 121 en la pokédex de Johto, el 085 en la d'Hoenn i el 101 en la nacional.

Etimologia Edit

El seu nom ve de la paraula en anglès electrode (elèctrode). També pot ser una combinació de les paraules en anglès electric (elèctric) i explode (explotar), degut al fet que segons la Pokédex tendeix a explotar amb gran facilitat.

Biologia Edit

Electrode s'assembla a un Voltorb. Té una forma semblant a una Poké Ball amb els colors invertits. Té uns ulls i una boca somrient de broma. Electrode és més tranquil que un Voltorb i es pot tocar, però si es fa quan aquest està desprevingut llançarà una descàrrega. Destaca per la seua velocitat a pesar de no tenir extremitats, en la primera generació va ser un dels pokémon més ràpids amb Jolteon. S'ajunten en grups prop de les grans ciutats, el que de vegades causa apagades.

Com el seu cos és totalment electrostàtic, té seriosos problemes amb els Probopass, ja que, com un imant, tendeixen a adherir-se amb facilitat a aquest, un efecte semblat a quan s'acosten al Mont Corona. Per això mai cap s'acosta en estat salvatge a aquest i els seus voltants, es reuneixen en les centrals elèctriques per a alimentar-se de l'electricitat que ha estat recentment generada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori