Fandom

Pokepèdia

Elekid

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Elekid
Imatge de Elekid
#239 Elekid
Plantilla:Ja (Elekid)

[elé.kid]
J:154 · H: · S:197[1] · K:

Informació
Espècie: Elèctric
Tipus: Tipus elèctric.gif
Habilitat: Elec. estàt.
Esper. vitalDW
Pes: 23,5 kg
Alçada: 0,6 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Hàbitat: Prada
Color: Groc
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Elekid
Crit: noicon
Ítems: Fitxer:Electritzador.png
Electritzador

Elekid és un Pokémon bebé de tipus elèctric introduït en la segona generació. Es tracta d'un Pokémon avançat.

Etimologia Edit

El seu nom ve de les paraules en anglès electric (electricitat) i kid (xiquet).

Biologia Edit

És un Pokémon bebé, però és molt fort, molt resistent i gens tendre. Aquest Pokémon viu en boscos, selves, i més freqüentment en centrals elèctriques. Li agraden les fruites amargues i el seu passatemps és alimentar-se d'electricitat. Pot tenir diferents temperaments segons com es crie, però normalment és una mica entremaliat.

Elekid gira els braços per carregar energia que després usa per a atacar a l'enemic, l'energia que genera no la pot emmagatzemar i ha de soltar-la de seguida. Es diu que quan va a evolucionar a Electabuzz, té tanta electricitat en el cos com per a provocar una apagada.

Bàsicament pot recarregar-se a si mateix atraient l'electricitat de les tempestes elèctriques, no obstant això, açò és un risc per a ell ja que pot sobrecarregar-se i l'energia a l'excés afectarà a la seua salut. El seu punt feble està entre les antenes, encara que si algú se'ls acostara podria donar-li una descàrrega.

Fisiologia Edit

Elekid és groc, per tot el seu redó cos. No té cua ni dits en els peus. Els braços d'Elekid són més voluminosos que els de la seua forma evolucionada. Té dues antenes a dalt del seu cap que són semblants a les dents d'un enxufe (o clavilla), fent-lo semblar-se a un endoll de poder que camina.

Té en la seua panxa un dibuix en forma de cinturó i en el centre un dibuix d'un llamp.

Normal Esquena
Elekid Elekid Elekid Elekid

Evolució Edit

Elekid evoluciona a Electabuzz al nivell 30 a partir de la segona generació. A partir de la quarta generació, Electabuzz evoluciona a Electivire intercanviant-lo amb altre entrenador quan va equipat amb l'objecte electritzador.

ReferènciesEdit

  1. Només a Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori