Fandom

Pokepèdia

Elgyem

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Elgyem
Imatge de Elgyem
#605 Elgyem
リグレー (Ligray)

[El-yem]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Cervell
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Telepatia
Sincronia
Càlcul finalDW
Pes: 9.0 kg
Alçada: 0.5 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Hàbitat desconeguda
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Elgyem
Crit: noicon
Ítems: Cap

Elgyem és un Pokémon de tipus psíquic introduït en la cinquena generació. Evoluciona a Beheeyem.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la pronunciació en anglès de les lletres L (el), G (yi) i M (em), les quals volen dir Little Green Man, és a dir verds Homenets verds. A més, el seu nom sona a la paraula alien (sinònim d'extraterrestre).

Biologia Edit

Elgyem és un Pokémon amb aspecte d'alien del tipus gris amb una espècie d'armadura. Té la capacitat de surar o levitar en l'aire. Es creu que aquest Pokémon pot provenir de l'espai. Controla un increïble poder psíquic. Constrenyeix el cervell del seu rival amb el seu poder psíquic, provocant-li un terrible mal de cap.Va aparèixer del no-res en un llunyà desert fa 50 anys. Fins a llavors ningú no ho havia vist. Normalment viu en les muntanyes d'Isshu i rares vegades apareix davant els humans. Les llums de colors de les seves mans serveixen com a mitjà de comunicació. Aquest llenguatge està sota estudi àdhuc, sense grans avanços al respecte. Gràcies a la seva habilitat telepatia pot predir el perill.

Normal Esquena
Elgyem Elgyem Elgyem Elgyem

Evolució Edit

Elgyem evoluciona a Beheeyem en el nivell 42. Beheeyem no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori