Wikia

Pokepèdia

Emboar

Discussió0
1.045pàgines en
aquest wiki
Emboar
Imatge de Emboar
#500 Emboar
エンブオー (Enbuoo)

[En.bu.oo]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Porc Igni
Tipus: Tipus foc.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Mar flames
AudaçDW
Pes: 150 kg
Alçada: 1.6 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Roig
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Emboar
Crit: noicon
Ítems: Cap
Emboar (エンブオー) és un Pokémon de tipus foc/lluita introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Pignite i l'última evolució de Tepig.

EtimologiaEdit

El seu nom és la combinació de les paraules Ember, que significa Brases i Boar que significa Senglar.

El seu nom japonès deriva de 炎 (flama) 豚 buta (porc) o ブー (nyi-nyi, so onomatopeic del porc), possiblement combinat amb 武 bu (arts marcials) i 王 ō (rei). El buoo també pot referir-se a la paraula anglesa boar (senglar).

BiologiaEdit

Emboar regna sobre tots els volcans de Tessèlia i si algun altre Pokémon apareix davant ell, tindran llargues batalles pel territori ja que li encanta competir amb altres Pokémon per mesurar la seva enorme força. Viatja per les valls rocoses dels voltants dels volcans de Tessèlia per a poder reunir-se amb uns altres de la seua espècie i competir entre ells tenint, d'aqueixa manera, llargues i intenses batalles en les quals només un d'ells eixirà guanyador. És un gran lluitador que protegirà a tots els quals ell respecte sense importar el que li coste. Si se li cria bé serà un dels Pokémon més forts del teu equip. Normalment se'ls hi observa en els volcans practicant dia i nit en solitari el seu estil de batalla, i als peus d'aquests volcans. Se solen trobar Tepig i Pignite practicant, igual que ell, dia i nit per a convertir-se en grans guerrers com els Emboar. Aquest Pokémon es preocupa molt pels seus companys i el seu batuda pot clavar al sòl fins i tot a l'oponent més gran. Si s'empipa pot arribar a traure tanta fúria que deixaria inconscient al seu enemic durant dies sense importar qui li ajudés a alçar-se. La calor del seu foc fon enormes glaceres sense que ningú ho puga aturar.

Fisiologia Edit

És com un porc o un senglar amb cos de lluitador de sumo. Posseeix una espècie de "collaret" en flames i els seus braços guarden certa semblança amb els de Magmortar i els seus colzes amb els de Rhyperior. Pel que sembla els seus símbols de l'estómac són una espècie d'escut que li ajuda a pujar la defensa en batalla.

Normal Esquena
Emboar Emboar Emboar Emboar

Evolució Edit

Tepig evoluciona a Pignite al nivell 17, Pignite evoluciona a Emboar al nivell 36. Emboar no evoluciona.

Tepig
Tepig
Nivell 17 Pignite
Pignite
Nivell 36 Emboar
Emboar

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori