Fandom

Pokepèdia

Emolga

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Emolga
Imatge de Emolga
#587 Emolga
エモンガ (Emonga)

[e.mol.ga]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Volaesquirol
Tipus: Tipus elèctric.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Electricitat Estàtica
ElectromotorDW
Pes: 5,0 kg
Alçada: 0,4 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blanc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Emolga
Crit: noicon
Ítems: Cap
Emolga és un Pokémon tipus elèctric/volador introduït en la cinquena generació.

Etimologia Edit

El seu nom japonès, Emonga, pot provenir de Momonga, una espècie d'esquirol voladora japonès, i la lletra E de la paraula anglesa Electric (elèctric), tipus al que pertany aquest Pokémon.

BiologiaEdit

És molt similar a Pikachu, Pichu, Pachirisu, Minun i Plusle. Emolga pot emmagatzemar molta electricitat en les seves galtes com els Pokémon abans esmentats. Quan se sent amenaçat, s'allibera d'aquesta energia elèctrica per a defensar-se d'altres Pokémon.

Fisiologia Edit

Emolga és un Pokémon semblant a un rosegador, principalment en la coloració blanca i el seu llom és tot negre, que més se sembla a un esquirol volador. Posseeix trets facials similars a Pachirisu, com els ulls, el nas menut, i carxots grocs. Les orelles, col·locades en la part superior del seu cap, tenen forma arrodonida i un color negre, amb seccions de color groc i blanc de la pigmentació en l'interior de les seues oïdes.

Emolga llueix un patró vagament com de casc negre al voltant del seu cap, amb una extensió de punta del patró per sobre de la seva cara. Emolga posseeix aletes en forma d'ala, de color groc relacionada amb els seus braços amb tres dits. Les seves potes són de color blanc i bastant petites, i la seva cua de color negre és una forma una miqueta irregular com d'un ala i també se sembla un poc a la cua d'un Pikachu, com es va demostrar en un episodi de l'anime pot a arribar a tenir també un aspecte molt tendre al brillar-li els ulls doncs pot ser que açò siga una actitud singular d'eixe Emolga o una actitud de tots.

Normal Esquena
Emolga Emolga Emolga Emolga

Evolució Edit

Emolga no té evolució ni evoluciona de cap Pokémon.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori