Fandom

Pokepèdia

Entrenador llegendari

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Un Entrenador llegendari (Myth Trainer en anglès; 伝説のトレーナー "Legendary Trainer" en japonès) és una classe de Entrenador Pokémon possiblement més alta que la classe de Mestre Pokémon. També és un terme que es pot usar per a definir als entrenadors amb un Pokémon llegendari en el seu equip.

Alguns dels entrenadors llegendaris que es coneixen són Maurici, el qual ja està retirat, i dos dels entrenadors de la plataforma 100 del gran Mont Batalla.

De moment solament han aparegut en els videojocs l'argument dels quals té lloc en la regió Aura: Pokémon Colosseum i Pokémon XD: Tempestat fosca.

També hi ha indicis que podria ser Tobias, un entrenador que apareix en la Conferència Lliri de la Vall i que derrota a Ash amb un Darkrai i un Latios.

O també cap destacar a alguns asos del front batalla, menge Valente que tant en l'anime com en els videojocs (òbviament, per ser un As del Front Batalla) posseeix un Regirock, un Regice i un Registeel. Jericor, en els videojocs, segona batalla té un Heatran, un Regigigas i a més una Cresselia. Destra també perquè té un Entei i un Raikou a més de Latios. Sabino en l'anime es mostra que té un Articuno. Aniceto té un Suicune. Delila té un Zapdos. Kokuran i Catleya en el Castell Batalla tenen un Entei.

N també entraria, ja que té un Reshiram/Zekrom quan lluites contra ell. Depenent de la versió que jugues.

A més, per definició, tots els jugadors que hagen capturat un Pokémon llegendari són entrenadors llegendaris, cosa avui dia molt senzilla per la presència de la Master Ball.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori