FANDOM

Un Entrenador llegendari (Myth Trainer en anglès; 伝説のトレーナー "Legendary Trainer" en japonès) és una classe de Entrenador Pokémon possiblement més alta que la classe de Mestre Pokémon. També és un terme que es pot usar per a definir als entrenadors amb un Pokémon llegendari en el seu equip.

Alguns dels entrenadors llegendaris que es coneixen són Maurici, el qual ja està retirat, i dos dels entrenadors de la plataforma 100 del gran Mont Batalla.

De moment solament han aparegut en els videojocs l'argument dels quals té lloc en la regió Aura: Pokémon Colosseum i Pokémon XD: Tempestat fosca.

També hi ha indicis que podria ser Tobias, un entrenador que apareix en la Conferència Lliri de la Vall i que derrota a Ash amb un Darkrai i un Latios.

O també cap destacar a alguns asos del front batalla, menge Valente que tant en l'anime com en els videojocs (òbviament, per ser un As del Front Batalla) posseeix un Regirock, un Regice i un Registeel. Jericor, en els videojocs, segona batalla té un Heatran, un Regigigas i a més una Cresselia. Destra també perquè té un Entei i un Raikou a més de Latios. Sabino en l'anime es mostra que té un Articuno. Aniceto té un Suicune. Delila té un Zapdos. Kokuran i Catleya en el Castell Batalla tenen un Entei.

N també entraria, ja que té un Reshiram/Zekrom quan lluites contra ell. Depenent de la versió que jugues.

A més, per definició, tots els jugadors que hagen capturat un Pokémon llegendari són entrenadors llegendaris, cosa avui dia molt senzilla per la presència de la Master Ball.