Fandom

Pokepèdia

Equip Galàxia

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Equip Galàxia
Equip Galàxia
Il·lustració dels soldats de l'Equip Galàxia a DP
Informació
Nom japonès ギンガ団 Galaxy Gang
Gènere Organització mixta
Regió Seu en Sinnoh
Joc Pokémon Diamant,
Perla
i Platí
Primera aparició La confusió dels Unown! (CAT) / Viatge al desconegut (EUA) ‹№›

Equip Galàxia (Team Galactic en anglès, ギンガ団 Ginga-Dan, lit. Galaxy Gang en japonès) és l'equip brètol de Sinnoh.

Al contrari d'altres equips, l'existència de l'Equip Galàxia és un fet obertament anunciat, fins i tot fan anuncis televisius sol·licitant la donació de Pokémon, encara que les seves operacions criminals segueixen sent secretes.

No se sap molt d'ells, però segons sembla volen dominar el món i molts Pokémon llegendaris, entre ells estan Uxie, Mesprit i Azelf, també hi ha possibilitats que vulguen dominar a Dialga i Palkia.

En els videojocs Edit

El líder de l'Equip Galàxia, Heli, vol atrapar al Pokémon que va crear el món: Dialga/Palkia (segons la versió de joc) així com Mesprit, Uxie i Azelf, perquè Heli, puga destruir l'univers i després tornar a reconstruir-lo i ser ell el governant. A Pokémon Platí planeja ser el governant del Món Distorsió així com de Giratina. Açò és desconegut pels reclutes rasos de l'Equip Galàxia, fins i tot cap comandant d'aquesta banda ho sap.

Equip Galàxia Logotip.png

Logotip de l'equip Galàxia en els videojocs

A Sinnoh disposen de dues bases d'operacions:

Trobades amb l'Equip Galàxia Edit

Ells apareixeran en diferents parts de Sinnoh, alguns reclutes estan espargits al Mont Corona, altres en les bases de Ciutat Vetusta i de Ciutat Rocvel sent aquesta última la més important ja que ací trobares al trio del llac captiu i t'enfrontares amb el seu líder Heli, igual que a Mont Corona, les persones de l'Equip Galàxia, són del tipus de persones entremeses en qualsevol tipus de novetats, per això t'hauràs de deslliurar d'ells d'alguna manera o altra.

En el cim del Mont Corona estaran molts reclutes, però quan arribes al punt més alt, el pis i alguns tipus de paredasses seran de color groc amb un toc daurat, en el qual estaran 2 reclutes, i hauràs de lluitar contra ells 2 (batalla doble) després, lluitaran tu i el teu amic amb els comandants Ceres i Venus després d'haver lluitat tu i el teu amic amb aquests comandants, lluitaràs amb Heli tu a soles. Al finalitzar de lluitar et trobaràs amb Palkia, Dialga o Giratina depenent de la versió del joc.

Personatges Edit

Heli Heli mini.png
El líder de l'Equip Galàxia i el més fort de tots. S'especialitza en Pokémon tipus sinistre.
Venus Venus mini.png
És la comandant que primer t'enfrontes, al principi és feble, però més tard es farà molt poderosa. Te la trobes en la Vall Eòlica, Llac Veraç, Columna Llança i Muntanya Dura.
Ceres Ceres mini.png
És la segona dels comandants galàxia te la trobes en Ciutat Vetusta, Llac Agudesa,Columna Llança i Muntanya Dura.
SaturnSaturn mini.png
El comandant més poderós de tots, és la mà dreta d'Heli.
Plutó Plutó mini.png
És el científic que treballa per a l'Equip Galàxia.
Recluta Galàxia Recluta Galàxia mascle mini.png Recluta Galàxia femella mini.png
Són els membres de menor nivell de l'Equip Galàxia.

Reclutes Edit

Article principal: Recluta Galàxia

Els reclutes són integrants de l'Equip Galàxia, que en els videojocs han de lluitar contra tu abans d'enfrontar-te als líders i als comandants. Es caracteritzen per tenir Pokémon de més baix nivell, a comparança dels membres de rang més alt. La majoria dels seus Pokémon són de tipus psíquic o sinistre.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori