Fandom

Pokepèdia

Escavalier

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Escavalier
Imatge de Escavalier
#589 Escavalier
シュバルゴ (Shubarugo)

[Shu-ba-ru-go]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Soldat
Tipus: Tipus bestiola.gif Tipus acer.gif
Habilitat: Eixam
Closca
FundaDW
Pes: 33.0 kg
Alçada: 1.0 m
Grup Ou: Bestiola
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Gris
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Escavalier
Crit: noicon
Ítems: Cap

Escavalier (シュバルゴ) és un Pokémon de tipus bestiola/acer introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Kaburumo. Es podria dir que la contrapart d'aquest Pokémon és Agirudaa, doncs els dos pertanyen al tipus bestiola i es necessita intercanviar les seves preevolucions perquè ambdós evolucionen alhora.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula Escargot (caragol en francès), o de l'espasa Excalibur i de Cavalier (cavaller en anglès). El seu nom és la combinació de 紳士 shinshi cavaller i バグ bagu bestiola.

El seu nom francès, Lançargot, és la combinació de les paraules Lance (llança) i Escargot (caragol).

Biologia Edit

Levita al voltant a alta velocitat i clava la seva llança afilada en els enemics. Encara amb bravura fins i tot en els enfrontaments desfavorables. Es diu que es munten sobre els Zebstrika per a simular als cavallers de debò. La seva lentitud no li impedeix manejar amb habilitat les seves llances, que s'enforquillen en el cos del contrari amb gran facilitat; pot colpejar amb les seves extremitats 15 vegades per segon.

AlimentacióEdit

S'alimenta de cucs dels quals són: Wurmple, Caterpie i Weedle, als quals els lleva l'agulló amb un tallant colp.

Normal Esquena
Escavalier Escavalier Escavalier Escavalier

Evolució Edit

Karrablast evoluciona a Escavalier només si es intercanviat per Shelmet. Escavalier no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori