Fandom

Pokepèdia

Esdeveniment Pokémon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Els esdeveniments Pokémon són fires que se celebren periòdicament en les quals es reparteixen Pokémon exclusius o Pokémon llegendaris que no es poden aconseguir en el joc. De vegades quan un esdeveniment està prop de l'estrena d'un videojoc es poden jugar demostracions d'aquest en els esdeveniments.

Els esdeveniments varien depenent el país, a Japó, on més esdeveniments es realitzen, s'aprofita l'estrena de les pel·lícules de Pokémon per a realitzar esdeveniments on es regalen Pokémon de la pel·lícula que s'està estrenant. Als Estats Units no obstant això companyies de joguines, com Toys 'R' Us, realitzen esdeveniments com campanyes publicitàries i a l'estat espanyol durant l'estiu en les platges es dóna un o dos Pokémon llegendaris que no són desbloquejables en el joc, així com objectes misteriosos amb els quals pots aconseguir Pokémon exclusius no desbloquejables en el joc.

Quan un esdeveniment es va a realitzar, se sol informar d'això en alguna pàgina oficial perquè estiga a la disposició i l'abast de tots. En el cas que algú volgués participar en ells, i obtenir algun objecte o Pokémon que s'oferisca, el més probable és que es necessite tenir activada l'opció Esdeveniment Misteriós del joc.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori