Fandom

Pokepèdia

Esfera roja

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

L' esfera roja (red orb en anglès, べにいろのたま Orb carmesí en japonès) és un objecte clau introduït en la tercera generació que es tracta d'una esfera de color roig intens i brillant com la renta. A més, també està present a Pokémon Plata SoulSilver, de la quarta generació.

A Pokémon Robí, després de visitar ciutat Calaigua, hauràs de dirigir-te a la ruta 124 i entrar en el Mont Píric. Quan puges fins al cim, et trobaràs membres de l'Equip Magma als quals hauràs de derrotar. Finalment, veuràs al líder de l'equip, Magne, amb el qual t'hauràs d'enfrontar. Després de derrotar-li, la parella d'ancians et lliurarà esfera roja.

A Pokémon Plata SoulSilver, després d'aconseguir-la hauràs d'anar a la ruta 47. En la cova de dos camins (pujada i baixada) sota, ix i empra surf cap a l'esquerra fins a arribar a una menuda platja on poder usar enfilarocs. A partir d'ací puja fins a arribar a una cova amb un muntanyenc davant. A l'entrar descobriràs que es tracta de la Torre Oculta on solament amb l'esfera roja en el teu poder apareixerà Groudon al nivell 50.

L'equivalent a l'esfera roja de Pokémon Robí i Plata SoulSilver és l'esfera blava a Pokémon Safir i Or HeartGold, respectivament. On compleix el mateix paper, però seguint la trama relacionada amb Kyogre, i l'Equip Aqua també a Safir.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori