Fandom

Pokepèdia

Excadrill d'Iris

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Excadrill és el segon Pokémon que Iris dóna a conèixer. Es tracta del seu Pokémon inicial i ho té des que era un Drilbur.

Història Edit

Fitxer:EP696 Excadrill quan era un Drilbur salvatge.jpg

Excadrill fa el seu debut en l'EP669, quan Iris sorprèn a tots al traure'l d'una Poké Ball per a intentar alliberar al seu Axew d'un Scolipede salvatge.

Al traure'l de la Poké Ball Excadrill es va presentar en forma de trepant i va caure al sòl sense fer cap moviment, cosa que va decebre a Iris, que li va pregar a l'Excadrill que reaccionés i després d'una petita distracció per part d'Ash i Mill, es penja d'una liana i abasta a prendre a Axew per un peu, i dur-lo amb si en el seu braç, caient just darrere de l'Scolipede, qui tremolós després de rebre un llamp solar del Pansage de Mill, es torna cap a Iris amb dolentes intencions i aquesta s'espanta alhora que Scolipede es prepara per a atacar, raspant la terra amb la seva pota del darrere, amb la qual va espentar sense voler a l'Excadrill, qui va rodar i va quedar incrustat sobre una roca.

I quan Scolipede estava a punt d'agredir a Iris, el so d'un trepant li va fer girar-se, i tots van veure a l'Excadrill girant com aquest instrument, per a usar excavar i donar-li a l'Scolipede un bon colp en ple rostre, i al fer-lo, Excadrill va mostrar la seva veritable forma en l'aire, sorprenent a tots, i va caure al sòl mostrant certa ira, revelant rivalitat davant l'Scolipede.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori