Fandom

Pokepèdia

Fòssils

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Un fòssil (fossil en anglès, カセキ fòssil en japonès) és una classe d'objecte present des de la primera generació. Els fòssils són les restes de Pokémon que van viure fa milions d'anys, que es conserven avui gràcies a que es van petrificar en roques.

Resurrecció de fòssilsEdit

Els fòssils de Pokémon poden ser reviscuts mitjançant avançats mètodes. Generalment, els equips necessaris per a aquesta tasca es troben en museus arqueològics i laboratoris. Els Pokémon es reviuen a partir de l'ADN del fòssil. L'únic fòssil de cos sencer descobert d'un Pokémon prehistòric està a ciutat Esmalt en el seu museu i és un fòssil pertanyent a Armaldo.

KantoEdit

A Kanto, fins a la primera generació existia un lloc que comptava amb l'equip necessari per dur a terme aquesta tasca, que era el laboratori d'Illa Canyella. No obstant això, la història de Pokémon Or, Plata i Cristall, que es desenvolupa tres anys després de la de Pokémon Vermell, Blau i Groc, on existia aquest lloc, explica que Illa Canyella és destruïda per un volcà, de manera que en la segona generació ja no es poden reviure els fòssils. Els fòssils que s'han descobert a Kanto són el fòssil dom i el fòssil hèlix, que pertanyen a Kabuto i Omanyte respectivament. A més, a Kanto també s'ha descobert un ambre vell que pertany a Aerodactyl. A partir de la sisena generació, Aerodactyl pot megaevolucionar a Mega-Aerodactyl gràcies a la Aerodactylita.

JohtoEdit

En Pokémon Or, Plata i Cristall no hi ha cap lloc que compti amb l'equip necessari per reviure fòssils. Encara que és possible viatjar de Johto a Kanto, fins a la Illa Canyella, l'únic lloc on era possible reviure fòssils, aquesta es troba destruïda. Per tant, l'única forma d'aconseguir a Kabuto i Omanyte és transferint des Pokémon Vermell, Blau i Groc. No obstant això, es pot obtenir a Aerodactyl, ja que una entrenadora ho intercanvia per un Chansey.

En els remakes dels anteriors videojocs, Pokémon Or HeartGold i Plata SoulSilver, es poden reviure al museu de ciutat Platejada, que ha reobert les seves portes. A més, tots els fòssils fins a la tercera generació es poden obtenir, trencant roques amb Cop roca a les Ruïnes Alfa i en la Cova Penya-segat.    

Fins ara, no s'han trobat fòssils de Pokémon exclusius de la regió de Johto.

HoennEdit

L'únic equip capaç de reviure fòssils es troba a ciutat Fèrrica i pertany a Devon S.A.. A Hoenn es van descobrir dos nous fòssils, el fòssil urpa i el fòssil arrel que pertanyen a Anorith i Lileep respectivament. Els fòssils es poden trobar a la zona nord-est del desert de la ruta 111, encara que només podrem agafar un dels dos ja que l'altre s'enfonsarà a la sorra exceptuant l'edició pokémon maragda on es podrà aconseguir els dos fòssils, el primer en la torre miratge i el segon en la ruta 114 després de derrotar a l'alt comandament i parlant amb el fòssilmaníac.

A Hoenn també s'ha descobert un Pokémon que es creia extint, Relicanth, que es podria considerar un fòssil vivent. Això es deu al fet que Relicanth només habita en aigües molt profundes, dificultant el seu descobriment. El seu aspecte no ha canviat gens amb el pas dels segles.

SinnohEdit

L'equip capaç de reviure fòssils de Sinnoh es troba al museu Miner de Ciutat Pirita. En aquesta regió s'han descobert dos nous fòssils, el fòssil cuirassa i el fòssil crani, que pertanyen a Shieldon i a Cranidos respectivament.

A més, a causa de la riquesa del subsòl de Sinnoh, també es poden trobar fòssils dom, hèlix, arpa, arrel i l'ambre vell, després de guanyar a l'Alt Comandament de Sinnoh i obtenir la Pokédex Nacional. Per això Sinnoh és la segona regió en la qual es poden trobar més fòssils.

TessèliaEdit

En Pokémon Blanc i Negre, a les ruïnes del Castell Ancestral de la Zona Desert, una motxillera ens donarà a triar entre dues opcions, la primera serà el fòssil del Tirtouga (fòssil tapa) i la segona, el fòssil de l'Archen (fòssil ploma). Podrem retornar-los a la vida al museu de Ciutat Esmalt i aquests quedaran al nivell 25.

En Pokémon Blanc i Negre 2 serà Aloe la que ens doni a triar entre el fòssil ploma o el fòssil tapa a l'interior del museu de Ciutat Esmalt després de passar la lliga de Tessèlia.

Després de vèncer la lliga de Tessèlia es poden trobar la resta de fòssils a la part baixa de la Muntanya Rosca, parlant amb un excavador a la sala sud-oest de la roca gel, que ens donarà un fòssil aleatori per dia.

KalosEdit

S'han revelat dos nous Pokémon que podran ser restaurats a l'institut paleontològic: Tyrunt, de tipus Roca / Drac i Amaura de tipus Roca / Gel. Tyrunt es ressuscita del fòssil mandíbula i Amaura del fòssil aleta. Tots dos s'aconsegueixen en trobar a un miner després de la primera trobada amb el Team Flare a la Cova Brillant.

Llista de fòssilsEdit

Hi ha un total d'11 fòssils. Tots introduïts en parelles a excepció de l'ambre vell. En la segona generació no es van introduir nous fòssils:

CuriositatsEdit

  • Tots els Pokémon fòssils pertanyen al tipus roca, pel fet que tots provenen de fòssils rocosos.
  • Aerodactyl, malgrat que el seu origen està en l'ambre vell, també és de tipus roca.
  • Fins ara tots els Pokémon reviscuts mitjançant fòssils evolucionen només una vegada, a excepció Aerodactyl que no evoluciona.
  • Fins ara Johto és l'única regió que no compta amb un fòssil propi, a diferència de Kanto, Hoenn, Sinnoh, Tessèlia i Kalos, que compten amb almenys 2 exemplars propis.
  • Kanto, és la regió amb més Pokémon fòssil sense comptar les evolucions i a Johto se la pot considerar la que en té menys, més ben dit amb cap.
  • Aurorus i Tyrantrum són els únics Pokémon Fòssil que tenen mètodes especials d'evolució, Aerodactyl és l'únic Pokémon Fòssil que no té evolució.
  • En l'anime Relicanth és considerat un fòssil vivent.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori