Fandom

Pokepèdia

Fearow

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Fearow
Imatge de Fearow
#022 Fearow
オニドリル (Onidoriru)

Fí.rou
J:014 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Bec
Tipus: Tipus normal.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Vista linx
FranctiradorDW
Pes: 38,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Camp
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Fearow
Crit:
Ítems: Bec afilat (5%)
Fearow és un Pokémon de tipus normal/volador de la primera generació, és l'evolució de Spearow.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès fear (por) i sparrow (teuladí).

El seu nom en japonès, Onidrill, és la unió de les paraules Oni (dimoni, en japonès) i drill (trepant, en anglès), que pot significar trepant del dimoni o dimoni trepant. També hi ha la possibilitat que el seu nom provinga de fear (por) i arrow (fletxa o llança) per la forma del seu bec.

Biologia Edit

Comparteix característiques amb un àguila, (el seu cos), com amb un voltor, (el seu llarg coll i el seu comportament); pel que es podria dir que està basat generalment en els falconiformes. Tanmateix té altres característiques en les quals no s'assembla per res a un falconiforme, com són el seu recte i llarg bec i la seva cresta, (que s'assembla bastant a la d'un gall). A Fearow se li reconeix per tenir un bescoll i un bec llarg que li permeten caçar en terra i en l'aigua. Té una gran habilitat movent el fi bec per a atrapar a les seves preses. També posseeix una cresta de color roig amb punxes. Les ales, de color marró clar, són més grans que les potes degut al fet que així li ajuden a volar millor. Sol rondar donant voltes en cercles cercant una presa a la qual aguaitar, i quan la troba cau en picat cap a ella per a atacar-li amb el seu bec, que és molt gran, punxegut i potent.

Hàbitat Edit

Fearow és un Pokémon de camp, aquest s'identifica amb aquest lloc pels seus grans avantatges a l'hora d'aconseguir a les seves preses.

Normal Esquena
Fearow Fearow Fearow Fearow

Evolució Edit

Spearow evoluciona a Fearow en el nivell 20. Fearow no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori