Fandom

Pokepèdia

Floatzel de Mananti

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Floatzel de Mananti
Imatge de Floatzel de Mananti
Informació
Nom japonès: マキシマム仮面のフローゼル
(Maximum Mask no Furōzeru)
Nom japonès: Crasher Wake's Floatzel
Gènere: Mascle
Habilitat: Nedant ràpid
Primera aparició: Episodi 552
Floatzel és el primer Pokémon que mostra en Super Wake/Mananti i el seu Pokémon principal.

Història Edit

Apareix per primera i única vegada a l'episodi 552, on l'Ash reta a en Mananti a una batalla de Gimnàs. Floatzel desenvolupa una gran rivalitat amb el Buizel de Ash, es demostra des del primer moment en que es varen veure: Floatzel tenia una cara de fer amics, però Buizel li va fer un gest de disgust, fent que el somriure de Floatzel canviés d'amistosa a sèria.

A la seva batalla de Gimnàs, Mananti utilitza al seu darrer Pokémon el qual és Floatzel qui lluita contra Buizel, tenint els dos una ardent batalla a l'aigua. Mentre lluitava va demostrar la seva gran força, la seva rapidesa tant a l'aigua com a terra i la seva gran agilitat. També va demostrar tenir una magnífica defensa emprant els seus punys, les seves extremitats al braç i el seu flotador. Però malgrat tot això va ser derrotat per Buizel en un final molt renyit.

És el més poderós dels Pokémon de Mananti, sembla que és el seu preferit i el seu millor amic Pokémon. Té un carácter molt fort i resistent.

Moviments Edit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori