Fandom

Pokepèdia

Fraxure

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Fraxure
Imatge de Fraxure
#611 Fraxure
オノンド (Onondo)

[Frac-siur]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Bocadestral
Tipus: Tipus drac.gif
Habilitat: Rivalitat
Trencamotles
Pes: 36.0 kg
Alçada: 1.0 m
Grup Ou: Drac
Monstre
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Verd
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Fraxure
Crit: noicon
Ítems: Cap

Fraxure és un Pokémon de tipus drac introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada d'Axew i la preevolució d'Haxorus.

Etimologia Edit

El seu nom prové de fracture (fractura) i d' axe (destral), a causa de la forma de les seves mandíbules.

El seu nom en japonès és la fusió d' ono, que significa agressiu, i ondo, de prehistòric.

El seu nom francès, Incisache , deriva de les paraules incision (incisió) o incisive (incisiu) i hache (destral).

Biologia Edit

Quan els seus ullals són trencats aquests no són reemplaçats per altres nous, ha d'afilar-los diligentment amb les roques del riu després de lluitar. A aquesta família evolutiva li encanta entrenar al costat de Gible i a les seves evolucions ja que ambdós són Pokémon semblants i molt forts. Ataquen a Mareep i Flaffy usant els seus ullals a mode de matxet.

Fisiologia Edit

Fraxure és un tipus de dinosaure que té com colors predominants el verd fosc i el negre, té una espècie de fulla en la mandíbula superior.

Normal Esquena
Fraxure Fraxure Fraxure Fraxure

Evolució Edit

Axew evoluciona a Fraxure en el nivell 38. Fraxure evoluciona a Haxorus en el nivell 48. Haxorus no evoluciona.

En altres idiomes Edit

  • Alemany: Sharfax
  • Francès: Incisache

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori