Fandom

Pokepèdia

Frillish

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Frillish
Imatge de Frillish
#592 Frillish
プルリル (Pururill)

[Fril-lish]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ingràvid
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus fantasma.gif
Habilitat: Absorbeix aigua
Cos maleït
HumitatDW
Pes: 33.0 kg
Alçada: 1.2 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau/Rosa
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Frillish
Crit: noicon
Ítems: Cap

Frillish és un Pokémon de tipus aigua/fantasma introduït en la cinquena generació. És la preevolució de Jellicent.

Etimologia Edit

El seu nom pot ser que vinga de les paraules en anglès "frill", que significa volant (de tela, per la forma de les seves extremitats) i jellyfish que significa medusa.

El seu nom en japonès pot provenir de プリンス Purinsu príncep en japonès i 水路 Suiro corrent d'aigua.

Biologia Edit

EP670 Frillish usant tenebres.jpg

Frillish té uns poders fantasmals molt bé desenvolupats.

Frillish és un Pokémon una mica tímid i no té un aspecte tan aterridor com la majoria dels Pokémon fantasmes però al moment de lluitar no dubtarà a usar els seus poders de tipus fantasma o la seva habilitat cos maleït, que ho protegeix dels atac físics ja que els anul·la, aquest Pokémon és molt intel·ligent ja que confon al seu rival i després els ataca sense pietat.

A l'hora de caçar allibera una espècie de verí que paralitza al seu rival i després se submergeix fins al fons del mar amb el cos dels seus enemics encara lligat als seus fins braços en forma de vel.

Frillish sembla estar basat en una medusa o en un esmunyedís esperit marí. També podria estar basat en un príncep o en una princesa, segons el gènere del Pokémon. Es caracteritza per viure en aigües molt profundes i fosques.

Normal Esquena
Frillish Frillish Frillish Frillish
Les femelles són roses, tenen el final del cap més obert, els tentacles no acaben en punta arrodonida com els mascles, les pestanyes de les femelles estan baixes, les femelles tenen els ulls més grans i el coll de la femella acaba en forma arrodonida. A més, les femelles somriuen i els mascles no. També, en la part inferior del seu cos, els mascles tenen forma de tentacles mentre que el de les femelles acaba en faldilla.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori