Fandom

Pokepèdia

Front Batalla (Hoenn)

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Front Batalla de Hoenn.jpg

Front batalla a Pokémon Maragda.

El Front Batalla (Battle Frontier en anglès) és una illa al sud-est de la regió Hoenn (la mateixa illa on està la Torre Batalla en Robí i Safir) que alberga un complex manejat per Treto (Scott en anglès), un cercatalents que recorre tota la regió observant batalles que acrediten a veritables entrenadors com capaços de conquistar el repte. Aquest Front de Batalla és exclusiu de Pokémon Maragda (la millora de la Torre Batalla de Robí i Safir), però en Pokémon Platí i en Pokémon Or Heart Gold / Plata Soul Silver apareix un renovat.

Una vegada que l'entrenador es converteix en campió de la lliga Pokémon, rep un passi de ferri que ho dugués al complex, on obtindrà el passi del front per a competir en el Front Batalla.

Coliseus Edit

Allí es troben 7 coliseus cadascun amb un líder, denominat As del Front. Després de guanyar un determinat nombre de combats, rebràs punts de batalla (PB) que podràs canviar per objectes, o moviments que et pot ensenyar un tutor de moviments.

Al vèncer per primera vegada a cada as del front, obtindràs un símbol platejat. Al vèncer per segona vegada a cada as, rebràs un símbol daurat.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori