Fandom

Pokepèdia

Froslass

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Froslass
Imatge de Froslass
#478 Froslass
ユキメノコ (Yukimenoko)

Frós-las
J:– · H: · S:208[1] · K:

Informació
Espècie: Terra freda
Tipus: Tipus gel.gif Tipus fantasma.gif
Habilitat: Mantell nivi
Cos maleïtDW
Pes: 26,6 kg
Alçada: 1,3 m
Grup Ou: Fada
Mineral
Gènere: Mascle 0%
Femella 100%
Color: Blanc
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Froslass
Crit: noicon
Ítems: Baia Baribá

Froslass és un Pokémon de tipus gel/fantasma introduït en la quarta generació. És una de les dues evolucions possibles de Snorunt.

Biologia Edit

Froslass és un Pokémon semblant a una noia amb un quimono blanc que viu en les muntanyes nevades i la seua semblança i significat amb certes llegendes japoneses és increïble, hi ha diverses llegendes japoneses de dones fantasma en les muntanyes, i d'ací el seu significat que siga tipus fantasma i gel. Probablement estigui basada en Yuki-onna.

Aquest Pokémon té una rivalitat constant amb Mamoswine, ja que els dos són molt territorials. Des de sempre s'han pogut observar batalles tan feroces entre aquests Pokémon, que alguns diuen que poden destruir un llogaret sencer, Froslass amb el seu potent Torb i Mamoswine amb el seu Ullal gel.

Aquest Pokémon posseeix uns pàl·lids braços congelats en l'avantbraç, el seu abdomen està enrotllat en una cinta vermella amb un llaç en el costat posterior i té una espècie de polígons de gel en el cap.

Se li diu la reina de les neus, i per molt inofensiva que semble és poderosa, si algú s'atreveix a reptar-la ho polvoritzarà amb el seu poderosa Torb, encara que si veu a algun entrenador perdut en la neu no dubtarà en ajudar-lo, ho durà fins al seu cau i li brindarà la seua llar fins que passe la tempesta o si l'entrenador aquesta malferit ho cuidarà fins que es recupere.

El seu alè és capaç de congelar qualsevol cosa, i algunes persones afirmen que les víctimes d'aquest gèlid alè són exposades per Froslass més tard. A pesar de ser tipus fantasma té un cos sòlid en el seu exterior, no obstant això en el seu interior està buit.

Aquest Pokémon pugues ser molt caritatiu, pot mostrar un rancor o en altre cas una solidaritat increïble, com es mostra quan Ash, Dawn i Brock es perden en la neu i són acollits per ella.

Alimentació Edit

Froslass sembla delicada, però això li dóna avantatge per a poder alimentar-se, dau que les seues víctimes es fien de l'aspecte delicat i dolç que té. Per a menjar-se a les seues víctimes primer les congela i després les hi duu a la seua cova gelada on allí d'amagat les hi menja. Les seues principals víctimes són els Swinub, els Mareep (els caça amb poca freqüència), els Staravia i algun despistat Delibird.

Encara que quan no assoleix caçar gens la hi veu barallant amb Mamoswine, solament que poques vegades els assoleix vèncer i dur-se'ls al seu cau. També pot alimentar-se de gel raspat, com es demostra en l'episodi 585.

Normal Esquena
Froslass Froslass
Femella
Froslass no té diferència de gènere perquè sempre és femella.
Veure totes les diferències

ReferènciesEdit

  1. Solament a Pokémon Platí, gràcies a la expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori