Fandom

Pokepèdia

Gallade

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gallade
Imatge de Gallade
#475 Gallade
エルレイド (Erureido)

Gálaed
J:– · H: · S:160[1] · K:

Informació
Espècie: Fulla
Tipus: Tipus psíquic.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Impassible
Pes: 52,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 100%
Femella 0%
Color: Blanc
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Gallade
Crit: noicon
Ítems: Cap

Gallade és un Pokémon de tipus psíquic/lluita introduït en la quarta generació. Gallade és un Pokémon de forma humanoide que és la contrapart masculina de Gardevoir.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès gallant (galant) i blade (fulla o arma de fil).

Biologia Edit

És un mestre de la cortesia i un espadatxí honorable. Baralla amb les espases extensibles que té en els costats dels seus braços. Les seues espases dels braços estan tan afilades, que són capaços de tallar quasi tot, a més compta amb un plomall de casc corinti en el cap; no se sap molt bé la funció de l'estrany embalum de sota el seu abdomen. En l'evolució de Kirlia a Gallade, l'augment dels poders psíquics no és molt notable, mentre que la seua mentalitat és més correcta i tots els seus poders de combat cos a cos i la seua velocitat s'incrementen de manera increïble. És un dels Pokémon més versàtils que existeixen adaptant-se a tot tipus de terrenys i situacions. Se sap que en alguns casos, els Gallade experimentats tenen l'habilitat d'estendre les fulles al seu antull, que pel seu honor solament les estendran en combat o en entrenament.

Molts Kirlia mascle s'han llevat una "espina" en evolucionar en Gallade ja que se sentien molt femenins com Kirlia o com Gardevoir, encara que no sempre.

Els Gallade igual que Ralts, Kirlia i Gardevoir, pot percebre els sentiments del seu entrenador, la qual cosa, influirà sobre ell i se sentirà igual; el que influirà en el seu ànim i el seu poder.

Els Gallade eren antigament molt usats pels cavallers que, juntament amb els Lucario, eren els Pokémon de la noblesa i la justícia. Al mateix temps els Gallade valoren molt als Lucario perquè els consideren els pokémon més nobles que poden trobar.

Rarament abandonarà als seus i barallarà per a defensar-los fins que ja no puga més. També és incapaç de trair als seus.

Els protegirà fins a la mort sense importar-li gens ni ningú. Encara que Gallade siga vençut en combat, alçarà el pit i mirarà al seu oponent als ulls a causa del seu gran idealisme de l'honor. Gallade sempre es manté seriós i elegant perquè li agrada que els que ho envolten, siguen persones o Pokémon, puguen admirar el seu semblant correcte, de gran educació i respecte. Pel seu honor també, subestimar el seu cavallerositat és alguna cosa que ofèn greument a un Gallade. Encara que l'orgull de Gallade quede ferit, la seua forma de pensar li impedeix atacar, llevat que deshonren a la seua família, el seu entrenador li de una ordre o li ataquen sense previ avís.

ReferènciesEdit

  1. Solament en Pokémon Platí, gràcies a l'expansió de la Pokédex.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori