Fandom

Pokepèdia

Gengar

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gengar
Imatge de Gengar
#094 Gengar
ゲンガー (Gengā)

Guéngar
J:060 · H: · S:071 · K:

Informació
Espècie: Ombra
Tipus: Tipus fantasma.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 40,5 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Gengar
Crit: noicon
Ítems: Encís
Gengar és un Pokémon de tipus fantasma/verí de la primera generació. És l'evolució de Haunter.

Etimologia Edit

El seu nom en japonès, Gangare, ve de gangrena (mort i putrefacció del teixit del cos) i Edgar (Allan Poe, famós escriptor d'horror i suspens). També pot estar relacionat amb genghoolie, que significa esborronador.

El seu nom en anglès es deriva de doppelgänger que significa doble fantasmagòric d'una persona viva.

Biologia Edit

Gengar és un Pokémon amb extremitats petites. Té una personalitat sinistra i tenebrosa, sobretot en estat salvatge. Es diu que en les nits surt a espantar als viatgers i a fer que es perden per robar-los la seva ànima. Viuen en cementiris i llocs abandonats perquè ningú no els molesti. Sovint van acompanyats de les seves preevolucions.

És el més representatiu dels Pokémon fantasma gràcies al seu aspecte demoníac. Li agrada fingir que és una ombra per, a la nit, sorprendre a la gent o a Pokémon perduts. Quan una persona s'acosta a ells es pot sentir una aura gelada que els envolta ja que roben la calor del seu voltant. Encara que tinga cames, Gengar pot usar la levitació.

Com altres Pokémon fantasma, posseeix la tètrica però igualment enigmàtica qualitat que sempre se li veu somrient, d'una manera sinistra i esgarrifosa tot i que fos derrotat en combat, com si es burlés. Es creu que és una forma que té per intimidar als seus rivals fent-los creure que sense importar quants colps reba sempre es troba en un bon estat, encara que en realitat no siga així.

Gengar és un excel·lent Pokémon en batalla, amb gran atac especial i velocitat, pel que és usual trobar-lo amb els atacs bomba fang o bola ombra. Per a rivals resistents, pot dormir amb el seu atac hipnosi i pot aprendre engolir somnis per treure gran quantitat de vida al seu rival i recuperar-la. Té una habilitat bastant bona (levitació) ja que li treu la seva debilitat al tipus Terra.

Diuen que per la nit invoquen esperits malignes perquè tothom en tingui mala sort.

Evolució Edit

Gastly evoluciona a Haunter en el nivell 25. Haunter evoluciona a Gengar intercanviant amb un altre entrenador. Gengar no evoluciona.

Gastly.png

Gastly
Nivell 25
Haunter.png

Haunter
Intercanvi
Gengar.png

Gengar

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori