Fandom

Pokepèdia

Gigalith

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gigalith
Imatge de Gigalith
#526 Gigalith
ギガイアス (Gigaiath)

[Yi-ga-lid]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Presuritzat
Tipus: Tipus roca.gif
Habilitat: Robustesa
Poder sorraDW
Pes: 260,0 kg
Alçada: 1,7 m
Grup Ou: Mineral
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Gigalith
Crit: noicon
Ítems: Cap

Gigalith és un Pokémon de tipus roca pertanyent a la cinquena generació. És l'evolució de Boldore i l'última evolució de Roggenrola.

Etimologia Edit

El seu nom prové de la paraula "giga" (en llatí "gegant") i el sufix o prefix "- lith" (lit traduït de l'anglès) que s'usa comunment en termes relacionats amb les roques.

BiologiaEdit

Viu en cims o en mines. Absorbeix l'energia solar a través dels cristalls rojos del seu cos i l'allibera per la seva boca. No sol eixir molt de les mines, ja que allí dins téel seu principal aliment, els minerals. És un Pokémon gran i lent, però té un gran atac cos a cos. De vegades se l'hi ha vist combatre amb Crustle pel territori. S'assembla a Metagros per la seva forma corporal, la seva i la de les seues preevolucions . És comunament dit "el Metagross de roca".

Hàbitat Edit

Gigalith habita en l' interior de les coves i en les muntanyes rocoses juntament amb les seves preevolucions Boldore i Roggenrola, també viu en l' interior de mines i en menor quantitat en cims de muntanyes.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Gigalith Gigalith Gigalith Gigalith

Evolució Edit

Roggenrola evoluciona a Boldore en el nivell 25. Boldore evoluciona a Gigalith mitjançant intercanvi. Gigalith no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori