Fandom

Pokepèdia

Golbat

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Golbat
Imatge de Golbat
#042 Golbat
ゴルバット (Gorubatto)

[gól.bat]
J:038 · H:064 · S:029 · K:

Informació
Espècie: Ratapinyada
Tipus: Tipus verí.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Focus intern
AplanamentDW
Pes: 55,0 kg
Alçada: 1,6 m
Grup Ou: Volador
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Caverna
Color: Morat
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Golbat
Crit: noicon
Ítems: Cap

Golbat és un dels Pokémon de la primera generació, de tipus verí i volador. És l'evolució de Zubat.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès Ghoul (Gul, un dimoni necròfag) i bat (ratapinyada).

El seu nom en francès prove de Nosferatu, un vampir de ficció.

Biologia Edit

Els Golbat usen ultrasons per a detectar a les seves preses i enxampar-les per l'esquena, una vegada la cacen s'alimenten fins a afartar-se, però després estan una mica indefensos, ja que els seus moviments són més maldestres, per la qual cosa han d'anar amb compte. Són normalment preferits pels brètols, que a més també utilitzen la seva preevolució Zubat i a la seva evolució Crobat.

A pesar d'això els Golbat, si se'ls cria des que són Zubat, són molt amigables. Així que solament els bons entrenadors tindran un Crobat lleial i poderós, ja que aquest Pokémon evoluciona per amistat.

Aquest Pokémon usa el seu ultrasò amb millor precisió i potència que Zubat, encara que té ulls, el seu sentit més evolucionat és la seva oïda que en conjunt amb el seu ultrasò li permet fer-se una idea del món que ho envolta, sent capaç fins i tot de detectar els moviments respiratoris de les seves futures preses, pel que prefereix la foscor o la nit per a entrar en activitat, fins i tot amb un sol eco del seu ultrasò pot identificar totes les cambres dins d'una cova i els possibles riscos que aquestes puguen tenir.

Dieta Edit

La seva dieta es compon principalment de Baies i Pokémon tipus bestiola o qualsevol Pokémon petit que es creue en el seu camí. Encara que també consumeix sang igual que la seca pre-evolució Zubat, però Golbat tenint una boca molt gran, pot arribar a succionar fins a 3 litres de sang, quasi el doble del que Zubat pot beure.

Hàbitat Edit

Viu en cavernes, cases abandonades o llocs foscs, sol ser vist de nit en camp obert volant a la recerca d'alguna presa.

Normal Esquena
Golbat Golbat Golbat Golbat
Les femelles tenen uns ullals més curts.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori