Fandom

Pokepèdia

Gothitelle

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gothitelle
Imatge de Gothitelle
#576 Gothitelle
ゴチルゼル (Gothiruselle)

[Gó-zi-tel]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Astre
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Escorcoll
OmbratrampaDW
Pes: 44,0 kg
Alçada: 1,5 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 25,0%
Femella 75,0%
Color: Morat
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Gothitelle
Crit: noicon
Ítems: Cap
Gothitelle és un Pokémon tipus psíquic introduït en la cinquena generació. És l'evolució de Gothorita i l'última evolució de Gothita. És un Pokémon exclusiu de Pokémon Negre. A més es la contrapart de Reuniclus.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules "gothic" (gòtic en anglès) i "mademoiselle" (dona en francès), que significaria "dona gòtica" pel seu aspecte i forma . També pot provenir de "gothic" i "fortune teller" (endevina).

BiologiaEdit

Es diu que, basat en la posició de les estrelles, pot veure el futur i endevinar el que li queda de vida al seu entrenador. Amb els seus poderosíssims poders mentals marca els seus territoris amb pedres lunars que li donen el seu poder en les batalles. Es creu que Gothitelle i les seves etapes evolutives representen el pas de xiqueta, adolescent i dona ja que Gothita està inspirat en una xiqueta gòtica, mentre que Gothorita està inspirat en una adolescent gòtica i finalment Gothitelle representa a una dona gòtica.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Gothitelle Gothitelle Gothitelle Gothitelle

Evolució Edit

Gothita evoluciona a Gothorita, al nivell 32 i Gothorita evoluciona a Gothitelle, al nivell 41. Gothitelle no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori