FANDOM

Gothorita
Gothorita
#575 Gothorita
ゴチミル (Gothimiru)

[Go-zo-rí-ta]
K:– · J:– · H: · S:– · T:– · K:– · A:– ·

Informació
Espècie: Manipulador
Tipus:
Tipus psíquic
Habilitat: Escorcoll
OmbratrampaDW
Pes: 18 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Color: Morat
Generació: Cinquena
Silueta: Forma corporal 12

Gothorita és un Pokémon tipus psíquic introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Gothita i evoluciona a Gothitelle. És un Pokémon exclusiu de Pokémon Negre. A més és la contrapart de Duosion.

Etimologia Edit

El seu nom prové de Gothic (gòtica en anglès) i la paraula Señorita (senyoreta en castellà).

El seu nom en japonès prové de ゴシック (Goshikku) que significa Gòtica i 見る (Miru) que significa veure. També podria provenir de ゴシックを見る (Goshikku miru) que significa Amiga gòtica.

Biologia Edit

Gothorita és capaç de controlar els sentiments de la gent perquè siguen feliços i manipular les ments dels Pokémon. La llum de les estrelles potencia el seu poder. De nit, marca la seva posició fent levitar pedres blanques amb el seu poder mental. És extremadament bondadós, fins i tot arribant a donar la vida pels seus amics.

Igual que Gothita té trosses per a amplificar els seus poders psíquics i potenciar-los. Gothorita pot amplificar els poders amb les mans de la seva habilitat Escorcoll.

Normal Esquena
Gothorita Gothorita Gothorita Gothorita
No hi ha cap diferència apreciable.
Veure totes les diferències

Evolució Edit

Gothita evoluciona en Gothorita en el nivell 32. Gothorita evoluciona a Gothitelle en el nivell 41. Gothitelle no evoluciona.