Fandom

Pokepèdia

Gothorita

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gothorita
Imatge de Gothorita
#575 Gothorita
ゴチミル (Gothimiru)

[Go-zo-rí-ta]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Manipulador
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Escorcoll
OmbratrampaDW
Pes: 18 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Humanoide
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Color: Morat
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Gothorita
Crit: noicon
Ítems: Cap

Gothorita és un Pokémon tipus psíquic introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Gothita i evoluciona a Gothitelle. És un Pokémon exclusiu de Pokémon Negre. A més és la contrapart de Duosion.

Etimologia Edit

El seu nom prové de Gothic (gòtica en anglès) i la paraula Señorita (senyoreta en castellà).

El seu nom en japonès prové de ゴシック (Goshikku) que significa Gòtica i 見る (Miru) que significa veure. També podria provenir de ゴシックを見る (Goshikku miru) que significa Amiga gòtica.

Biologia Edit

Gothorita és capaç de controlar els sentiments de la gent perquè siguen feliços i manipular les ments dels Pokémon. La llum de les estrelles potencia el seu poder. De nit, marca la seva posició fent levitar pedres blanques amb el seu poder mental. És extremadament bondadós, fins i tot arribant a donar la vida pels seus amics.

Igual que Gothita té trosses per a amplificar els seus poders psíquics i potenciar-los. Gothorita pot amplificar els poders amb les mans de la seva habilitat Escorcoll.

Normal Esquena
Gothorita Gothorita Gothorita Gothorita

Evolució Edit

Gothita evoluciona en Gothorita en el nivell 32. Gothorita evoluciona a Gothitelle en el nivell 41. Gothitelle no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori