Fandom

Pokepèdia

Groudon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Groudon
Imatge de Groudon
#383 Groudon
グラードン (Groudon)

[Graú-don]
J:– · H:199 · S:– · K:

Informació
Espècie: Continent
Tipus: Tipus terra.gif
Habilitat: Sequera
Pes: 950,0 kg
Alçada: 3,5 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Camp
Color: Roig
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Groudon
Crit:
Ítems: Cap

Groudon és un Pokémon de tipus terra, mesura 3,5m, pesa 950,0 kg i és un Pokémon llegendari que en el Pokémon Diamant i Perla apareix en el parc compa. En té un pes de 950 Kg, convertint-lo en el Pokémon més pesat de tots. És el Pokémon distintiu de Pokémon Robí i el senyor de la terra i etern rival de Kyogre.

Etimologia del nom Edit

El nom de Groudon probablement s'origina de les paraules ground (terra) i don(dent en llatí), similar al sufixe de molts noms de dinosaure (com el Iguanodó), el que es deu al disseny de Groudon, similar al d'un dinosauri.

Biologia Edit

Groudon és el Pokémon llegendari que va crear els continents, i els va elevar per sobre del nivell del mar; pel que és l'enemic mortal de Kyogre. Mitològicament aquests dos Pokémon estan a la par: Groudon podria acabar amb Kyogre amb un llamp solar, mentre que Kyogre podria fer el mateix amb una hidrobomba. I seria així de no ser per Rayquaza que baixa dels cels a calmar-los.

Gràcies a la lava volcànica solidificada va erigir els continents. Es diu que té tal poder que amb un colp podria destruir una illa sencera, o fins i tot, arrossegar a poc a poc les plaques tectòniques, originant tot el vulcanisme i la sismicitat del món. A més, és el Pokémon més pesat; encara que no el més gran. La seva habilitat especial sequera fa que els rajos del Sol siguen tan intensos que evaporen l'aigua i nodreixen la terra. Per això es diu que va ser el salvador d'aquells que patien de terribles inundacions. Pot generar terratrèmols o erupcions fatals, o crear volcans amb una sola punyada.

Hàbitat Edit

Groudon viu en llocs a diversos metres sota terra com en l'interior d'un volcà on dorm plàcidament. A causa de l'hostilitat d'aquests llocs es desconeix per complet de què s'alimenta.

Fisiologia Edit

Groudon és un Pokémon de color roig amb unes franges de color blau molt fosc semblants a les de Kyogre, el que demostra el seu contrast com Pokémon de la terra i el mar. A pesar de ser el Pokémon més pesat no és el més gran, encara que és igualment enorme.

Normal Esquena
Groudon Groudon
No té gènere
Groudon no té diferència de gènere perquè és un Pokémon llegendari.
Veure totes les diferències

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori