Fandom

Pokepèdia

Growlithe

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Growlithe
Imatge de Growlithe
#58 Growlithe
ガーディ (Gardie)

Grou.lit
J:127 · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Gosset
Tipus: Tipus foc.gif
Habilitat: Absor. foc
Intimidació
Pes: 19,0 kg
Alçada: 0,7 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 75%
Femella 25%
Hàbitat: Prada
Color: Marró
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Growlithe
Crit:
Ítems: Baia Lafrau (100% RSM, 50% RfVf)

Growlithe és un Pokémon de tipus foc pertanyent a la primera generació. Evoluciona a Arcanine en exposar-ho a una pedra foc.

Etimologia Edit

El seu nom prové de les paraules en anglès growl (grunyit) i lithe (calmat, serè).

Biologia Edit

És molt agradable, afectuós, lleial i temerari té un gran sentit de l'honor. Per a arruixar a l'enemic es posa a bordar i a llançar foc. També és conegut per la gran lleialtat al seu entrenador, a qui reconeix per la seva veu i olor. Si Growlithe perdés l'olfacte i l'oïda li seria impossible reconèixer al seu entrenador.

És comunament entrenat per les Oficials Jenny de Kanto i Johto per a treballar al costat dels seus agents com suport ja que és molt lleial. És una imitació dels gossos policia que s'usen en la realitat.

Aquest Pokémon també pot ser una mascota, viure en una casa i tenir una vida com un Pokémon de llar; encara que també és usat per a estar amb els nens i treballar en guarderies o com missatger en els pobles petits. Són Pokémon molt tendres i els agrada molt jugar, per aqueixa raó és més comuna veure un com mascota que com el Pokémon d'un entrenador.

Encara que també és una bona opció per a un entrenador ja que és un Pokémon molt dòcil, fort i amb bons moviments, sense comptar que evoluciona en Arcanine, un dels millors Pokémon de tipus foc que existeix. La seva criança és relativament fàcil, si se l'hi cuida i entrena adequadament pot ser un Pokémon molt fort.

HàbitatEdit

Aquest Pokémon habita en les prades, però sol ser vist en les ciutats en ajuda com a gossos policia igual que la seva evolució Arcanine.

Normal Esquena
Growlithe Growlithe Growlithe Growlithe

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori