Fandom

Pokepèdia

Grumpig

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Grumpig
Imatge de Grumpig
#326 Grumpig
Plantilla:Ja (Boopig)

[Grom-pig]
J:– · H:111 · S:– · K:008

Informació
Espècie: Manipulador
Tipus: Tipus psíquic.gif
Habilitat: Ritme propi
Sèu
GolaDW
Pes: 71,5 kg
Alçada: 0,9 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Muntanya
Color: Morat
Generació: Tercera
Petjada: Petjada de Grumpig
Crit: noicon
Ítems: Cap

Grumpig és un Pokémon de tipus psíquic introduït en la tercera generació. És l'evolució de *Spoink.

Etimologia Edit

El seu nom està format per la unió de les paraules en anglès grumble (onomatopeia de grunyit o rugit) i pig (porc), també fa al·lusió a la paraula anglesa "jumping" que vol dir saltant. També sembla ser combinació de les paraules grumpy (rondinaire en anglès) i pig.

El seu nom japonès, Boopig ve de , onomatopeia que se li atribueix als porcs al Japó, juntament amb pig.

Biologia Edit

Pel seu aspecte, s'assembla a un porc. Usa totes les perles negres del seu cos per a usar els seus fantàstics poders. Quan ho fa, balla grollerament. Les seues perles estan valorades com una obra d'art. Grumpig es troba quasi sempre saltant, a causa de la seua habilitat ritme propi.

Aquest és un Pokémon que sempre estarà disposat a traure't de destrets davant qualsevol problema, té una gran habilitat manipulant objectes amb els seus poders psíquics pel que és considerat el Pokémon manipulador, les perles negres del seu cap i pit brillen depenent de la salut d'aquest Pokémon, si està malament alimentat o està malalt, les perles perdran progressivament la seua bellesa; combinant la bellesa de les seues perles i la capacitat per a manipular objectes amb les seues habilitats, molta gent ho decideix tenir com Pokémon en esdeveniments de coordinació.

Quan aquest Pokémon es prepara per a lluitar o està furiós, llança del seu nas una rebufada acompanyada d'un menut núvol de fum. la forma de la seua cua en ressort li permet esquivar ràpidament atacs que li puguen fer mal ja que aquesta té la suficient força com para carregar és aquest Pokémon i allunyar-lo del perill sense problema, també la usa per a encertar poderosos colps i esmorteir caigudes de gran altura, a diferència de Spoink pugues desembolicar la cua per a augmentar el rang dels seus atacs.

Normal Esquena
Grumpig Grumpig Grumpig Grumpig

Evolució Edit

Spoink evoluciona a Grumpig en el nivell 32. Grumpig no evoluciona.

ReferènciesEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori