Fandom

Pokepèdia

Gyarados

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Gyarados
Imatge de Gyarados
#130 Gyarados
ギャラドス (Gyaradosu)

Giá.ra.dos
J:077 · H:053 · S:024 · K:

Informació
Espècie: Atrocitat
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus volador.gif
Habilitat: Intimidació
Pes: 235,0 kg
Alçada: 6,5 m
Grup Ou: Aigua 2
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Hàbitat: Aigua dolça
Color: Blau
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Gyarados
Crit: noicon
Ítems: Cap
Gyarados és un Pokémon de tipus aigua/volador pertanyent a la primera generació. És el numero 130 de la pokedex nacional.

És un Pokémon prou poderós i es considerat el pokémon atrocitat, destaca la seua estranya composició de tipus i el dràstic canvi que realitza a l'evolucionar de Magikarp.

Biologia Edit

Físicament, Gyarados s'assembla molt a un drac marí, com el drac xinès. A diferència de Magikarp, el seu cos és principalment blau marí, la part inferior és groc clar i les seues aletes dorsals són blanques. Té una gran cua amb la qual pot travessar rius a contra corrent. També té una aleta dorsal amb la qual pot tallar molts objectes per la meitat. L'única diferència entre mascle i femella és que el mascle té els bigotis blaus, i la femella els té de color blanc.

És un Pokémon extremadament violent. S'han vist bancs d'aquests Pokémon devorant i devastant ciutats senceres amb els seus hiperrajos. Viu tant en aigua dolça com marina, però a diferència de Magikarp, Gyarados és molt territorial i agressiu. No dubtarà ni un segon a atacar a qualsevol Pokémon que entre en el seu territori. Quan Magikarp evoluciona a Gyarados les seues cèl·lules cerebrals pateixen un canvi ben exagerat i es torna molt més agressiu.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori