Fandom

Pokepèdia

Haxorus

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Haxorus
Imatge de Haxorus
#612 Haxorus
オノノクス (Ononokus)

[Jác-so-rus]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Bocadestral
Tipus: Tipus drac.gif
Habilitat: Rivalitat
Trencamotles
NerviosismeDW
Pes: 105,5 kg
Alçada: 1,8 m
Grup Ou: Monstre
Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Groc
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Haxorus
Crit: noicon
Ítems: Cap

Haxorus és un Pokémon de tipus drac introduït en la cinquena generació. És l'última fase evolutiva d'Axew i és l'evolució de Fraxure.

Etimologia Edit

El seu nom ve d'Axe (destral), a causa de la forma de les seves mandíbules, i Saurus (fardatxo en grec), terme usat en els noms dels dinosaures. Altra possibilitat és que la terminació "orus" provinga del déu egipci "Horus", el qual era representat amb l'àguila, en relació a la forma d'àguila del cap de Haxorus.

El seu nom japonès prové d'"ono" que significa agressiu en aquest idioma, i "kusu" que significa "drac/dinosaure".

Biologia Edit

És similar a un dinosaure teròpode amb armadura i també és semblat a Tyranitar pel feroços que poden arribar a ser. Posseeix dos ullals que semblen fulles de destral i són utilitzats per aquest Pokémon per a defensar-se o matar a les seves preses, girant el seu coll amb rapidesa per a donar ganivetades i causar ferides mortals. És un Pokémon summament territorial, i les femelles són unes de les mares més agressives de totes després de Kangaskhan. Es diu que protegirà a la seva cria amb la seva pròpia vida.

La seva guillotina és mortal. Si se li cria i entrena amb afecte, farà el que siga per a protegir al seu entrenador. Els Haxorus són Pokémon molt longeus ja que són dracs i les seves preevolucions tarden molt a evolucionar. El seu cos no pot ser danyat per quasi cap atac ja que està compost de distints minerals, majorment de metalls que li han creat una espècie de pell en armadura que li ve molt bé per a defensar-se o lluir-se en els combats, així que se sol mostrar ansiós per desafiar als seus enemics, entre ells el seu rival natural: Hydreigon, encara que ara és molt difícil que es troben, perquè els rangers han distribuït els seus territoris perquè no causen destrosses com en el passat. Ja que és una espècie autòctona no té relació amb altres Pokémon tals com Tyranitar, Dragonite, Salamence o Garchomp en estat salvatge.

Normal Esquena
Haxorus Haxorus Haxorus Haxorus

Evolució Edit

Axew evoluciona a Fraxure en el nivell 38. Fraxure evoluciona a Haxorus al nivell 48. Haxorus no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori