Fandom

Pokepèdia

Hippopotas

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Hippopotas
Imatge de Hippopotas
#449 Hippopotas
ヒポポタス (Hippopotas)

[i.po.po.tas]
J:– · H: · S:122 · K:

Informació
Espècie: Hipo
Tipus: Tipus terra.gif
Habilitat: Doll sorra
Pes: 49,5 kg
Alçada: 0,8 m
Grup Ou: Camp
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Hippopotas
Crit: noicon
Ítems: Cap
Hippopotas (ヒポポタス Hipopotas) és un Pokémon de tipus terra introduït en la quarta generació.

Etimologia Edit

El nom de Hippopotas prové de hippopotamus, en anglès hipopòtam, animal en el qual està basat.

BiologiaEdit

EP513 Hippopotas mullat.png

Entrar en contacte amb l'aigua afebleix seriosament a Hippopotas.

Hippopotas és de color marró clar amb menudes taques més fosques i més clares que el color del seu cos, en els mascles, mentre que en les femelles és al revés, cos marró fosc amb taques més clares. És petit, amb extremitats menudes; aparentment un hipopòtam menut de color marró clar.

Pot arribar a ser un poc tímid però també pot ser molt valent, encara que en certes ocasions arriba a ser poregós.

Les seves fosses nassals li ajuden a trobar menjar amb més facilitat que altres Pokémon. És aparentment una cria d'un hipopòtam, amb extremitats petites, gran boca per a preses grans, i una dentadura molt forta i llesta per a qualsevol cosa.

És un Pokémon molt valent, orgullós i tímid, li encanta menjar i no li agrada barallar. Posseeix una força increïble que ho fa un dels Pokémon més forts de Sinnoh, amb la qual fins a pot derrocar a un Phanpy. Si és criat de bon tros amor, pot arribar salvar-li la vida al seu entrenador.

Viu en grup, en coves localitzades en el més profund de la terra càlida, aïllats completament dels humans i pràcticament de la llum solar. Algunes vegades s'arriba a trobar en les muntanyes, a la recerca de menjar. Per açò és molt difícil trobar-lo vagant a la vista de qualsevol humà. Quan evoluciona a Hippowdon arriba a adquirir atacs terribles. També es desplacen amb facilitat submergint-se en la sorra, en zones sorrenques.

Els Hippopotas igual que els Hippowdon, beuen aigua però no poden tocar-la. Quan açò succeeix necessiten cobrir-se d'arena, en els casos més greus, quan més temps s'ha estat en contacte amb l'aigua, és necessari que es cobrisquen fins als ulls. Probablement a açò es dega la forma en la qual estan disposats els seus ulls.

Altra característica de Hippopotas és la seva habilitat per a descarregar arena del seu llom. Es desconeix quanta arena pot contenir en el seu interior, però probablement molta, a causa de atacs com bucle sorra.

Sobre la seva alimentació és molt probable que siga vegetarià, com els hipopòtams reals. En tal cas se suposaria que recorreria grans distàncies fins a arribar a un lloc amb vegetació des del seu hàbitat comú, el desert.

Diferència de gènereEdit

Normal Esquena
Hippopotas Hippopotas Hippopotas Hippopotas
Les femelles tenen els mateixos colors, però amb els tons invertits.
On en els mascles la pell és clara, en elles és fosca.

Evolució Edit

Hippopotas evoluciona a Hippowdon en el nivell 34.

Hippopotas
Hippopotas
Nivell 34 Hippowdon
Hippowdon

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori