Fandom

Pokepèdia

Hydreigon

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Hydreigon
Imatge de Hydreigon
#635 Hydreigon
サザンドラ (Sazandora)

Jai-drái-gon
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Voraç
Tipus: Tipus sinistre.gif Tipus drac.gif
Habilitat: Levitació
Pes: 160,0 kg
Alçada: 1,8 m
Grup Ou: Drac
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: Blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Hydreigon
Crit: noicon
Ítems: Cap

Hydreigon és un Pokémon de tipus sinistre/drac introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Zweilous i l'última etapa de Deino.

Etimologia Edit

El seu nom pot vindre de hydra (hidra), drei (tres en alemany) i drac. Tant el sa i zan en el nom japonès de Hydreigon semblen provenir de 三 sa/san, o tres, una referència als seus tres caps. El dora en el nom de Hydreigon prové de qualsevol de drac o hidra, una possible referència als múltiples caps hidra de la tradició grega. El "dora" del seu nom també pot ser una referència a la pel·lícula de monstres japonesos Rei Ghidorah, o també podria vindre de Pandora, una dona que posseeix tot el caos del món en una caixa, açò faria referència que Hydreigon és molt caòtic.

El seu nom francès, Trioxhydre, ve de les paraules Trio (de tres) i Hydre (hidra), juntament amb la nociva forma gasosa Trioxide (triòxide).

Biologia Edit

Està basat en una Hidr o en el Cèrber (gos de tres caps), ja que es diu que aquest Pokémon és el guardià de l'inframón igual que el Cèrber. És un Pokémon brutal que vola contínuament pel cel amb les seves 6 ales, detectant qualsevol cosa que es moga com un enemic al que atacar. Hydreigon solament obeirà a un entrenador que considere digne del seu respecte i valentia. Té un poder immens i, segons la mitologia d'Isshu, es conta que quan un drac de tres caps (Hydreigon) i altre drac d'ullals esquinçadors (Haxorus) es topaven destruïen tot al seu pas; avui dia no és tan comú perquè els Pokémon Rangers han distribuït els territoris d'aquestes dues bèsties perquè no torne el caos com en l'antiguitat. Aquest Pokémon no pot posseir contacte físic amb Haxorus, per allò d'abans dit. Aquest Pokémon pot ser un poc molest, però si es cuida perfectament i se li dóna la confiança, pot ser un dels millors Pokémon del teu equip, i fins i tot pot sacrificar la seva vida pel seu entrenador.

Normal Esquena
Hydreigon Hydreigon Hydreigon Hydreigon

Evolució Edit

Deino evoluciona a Zweilous en el nivell 50. Després, Zweilous evoluciona a Hydreigon en el nivell 64, Hydreigon no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori