Fandom

Pokepèdia

Hypno de Harrison

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Hypno de Harrison
Informació
Nom japonès ハヅキのスリーパー
(Hazuki no Sleeper)
Nom anglès Harrison's Hypno
Gènere Desconegut
Habilitat N/D[1]
Aparició
Episodi Jugant amb foc! (CAT), (EUA) ‹№›
Vegeu més informació sobre esta espècie

Hypno va ser un dels Pokémon mostrats per en Harrison durant la seva batalla contra l'Ash a la Lliga Johto.

Història Edit

Va aparèixer per primera vegada en la primera part de la batalla contra l'Ash, va vèncer fàcilment a Totodile però va perdre contra Snorlax.

Amb detall Edit

Fitxer:EP273 Hypno contra Snorlax.jpg

Hypno va fer la seua primera aparició en l'episodi de la cinquena temporada Jugant amb foc! (CAT), (EUA) ‹№› en la batalla contra Ash Ketchum en els quarts de final de la Conferencia Platejada, va ser el tercer Pokémon a elecció de Harrison usat pel combat contra el Totodile i el Snorlax d'Ash.

La batalla comença amb Totodile usant maliciós el qual no li fa efecte a Hypno, Hypno fa hipnosi i controla a Totodile i de seguida fa el seu atac psíquic i ho mana enlaire deixant a Totodile fora de combat i a Harrison empatat a dos en el marcador.

Ash tria a Snorlax com següent opció el qual ix de la seua Poké Ball de Pokémon adormits, Hypno usa menjasomnis contra Snorlax la qual cosa fa efecte; Snorlax, enutjat, desperta i fa hiperraig derrotant a Hypno i deixant a Ash guanyant tres a dos.

Hypno empra els seus poders psíquics per a la seua voluntat, és un Pokémon fort encara que va perdre contra Snorlax.

ReferènciesEdit

  1. Encara no existien les habilitats.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori