Fandom

Pokepèdia

Igglybuff

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

← Cleffa | Igglybuff | Togepi →
Igglybuff
Imatge de Igglybuff
#174 Igglybuff
ププリン (Pupurin)

J:043 · H:137 · S:– · K:

Informació
Espècie: Globus
Tipus: Tipus normal.gif
Habilitat: Gran encant
CompiescortaDW
Pes: 1,0 kg
Alçada: 0,3 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Mascle 25%
Femella 75%
Hàbitat: Prada
Color: Rosa
Generació: Segona
Petjada: Petjada de Igglybuff
Crit: noicon
Ítems: Baia Aronja

Igglybuff és un Pokémon de tipus normal introduït en la segona generació. És la preevolució de Jigglypuff. És un Pokémon nadó.

Etimologia del nom Edit

  • Del seu nom només es pot dir que és semblant i rima amb el de les seues evolucions. La primera síl·laba del seu nom, Igg, és la mateixa que la de les seves dues evolucions restant-los la lletra inicial.

Encara que també podríem pensar que ve de les paraules Giggle (riure idiota) i Buff (onomatopeia referida al cansament).

  • El seu nom en japonès, Pupurin, és una variació de la paraula Purin, que voldria dir púding o postres. També podria tractar-se del nom japonès de Jigglypuff, Purin, amb una síl·laba més al principi (pu). Aquest prové de 風船 fūsen (globus) i 膨れる fukureru (expandir-se o inflar-se).
  • El seu nom francès, Toudoudou, pot vindre de l'expressió tout douce (tot suau, molt suau) i doudou (peluix).

Biologia Edit

Els Igglybuff són uns petits Pokémon, el seu cos és suau i en forma de baló.

Solen viure prop de les fonts d'aigua, ja que sempre han d'estar cuidant les seves pobres goles, doncs quan evolucionen els seus cants han de ser melodiosos i agradables a l'escoltar-los. També han d'anar amb compte ja que quan comencen a botar (a causa de l'estructura del seu cos) els és molt difícil parar.

El remolí que té en el front a poc a poc se li anirà desenvolupant, fins a convertir-se en allò que tenen les seves evolucions.

Altres aparicionsEdit

En l'anime Edit

Debut
Igglybuff
EP242 (CAT-VAL/EUA)
Pertanyen a Brittany, que és cantant. Els utilitza en les seves actuacions com a cor, i també coneixen alguns passos de ball.
Igglybuff
EP546 (CAT-VAL/EUA)
Dos Igglybuff formen part de la família de el senyor Backlot. Viuen amb ell en la seva mansió i els encanta jugar en el seu jardí.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori