FANDOM

La Isla Hierro (Iron Island en anglès, こうてつじま en japonès) és una illa situada al nord-oest de Ciudad Canal on abans hi havia una mina plena de ferro (d'aquí prové el seu nom) encara que actualment només hi habiten Pokémon, en ella entrenen els entrenadors Pokémon de Gimnasio Canal, aquí és on reps la MO04 (només a Pokémon Platino), amb la que es pot desplaçar roques molt pesades. Abans d'entrar a la cova hi ha una casa, en ella trobaràs a Acerón després d'obtenir la Pokédex Nacional.

Quinoa i l'ou de Riolu Edit

Per obtenir l'ou de Riolu has de tenir un lloc al teu equip. Dirigeix-te al costat dret, obre't camí entre els pots d'escombraries i les pedres i segueix el camí cap a la dreta que et condueix a un dels elevadors que et porta a les profunditats de la cova. Una cop hagis baixat de pis et toparàs amb una nova disjuntiva; en aquesta ocasió vés cap a les escales de l'esquerra i trobaràs a Quinoa, un individu que porta un barret amb ploma. Un cop que t'apropis a ell s'unirà a tu.

El Lucario de Quinoa lluitarà juntament amb els teus Pokémon en totes les batalles que et trobis a la cova i curarà els teus Pokémon un cop que les batalles finalitzin, el mateix que passa al Bosque Vetusto amb una entrenadora anomenada Malta que lluitava amb tu amb el seu Chansey. És recomanable allargar aquesta situació el més possible, ja que suposa una bona oportunitat per entrenar als teus Pokémon sense necessitat d'abandonar l'illa en busca d'un Centre Pokémon, ja que a Isla Hierro no n'hi ha cap.

Us separareu un cop que us topeu amb dos membres del Equipo Galaxia. Llavors Quinoa s'aproparà, els parlarà i començarà una batalla doble. Estigues atent al combat i vés amb compte amb el Stunky enemic, ja que sap utilitzar tóxico.

Un cop derrotats, Quinoa sortirà de l'equip i et donarà l'ou de Riolu com agraïment, però només si vas deixar un lloc al teu equip. Si no és així, ell t'esperarà mentre agafes el vaixell, et desplaces a un Centro Pokémon i deixes un buit per tornar a buscar-lo.

Ruinas Hierro Edit

Les Ruinas Hierro és un lloc exclusiu de Pokémon Platino, accessible després de travessar la cova de la Isla Hierro. Aquí és on descansa el Pokémon llegendari Registeel.

Mapa vell spriteVegeu també