Fandom

Pokepèdia

Illa Ferro

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

La Illa Ferro (Iron Island en anglès, こうてつじま Illa Acer en japonès) és una illa situada al nord-oest de Ciutat Canal en la qual reps la MO04 (màquina oculta) "Força", amb la qual es pot desplaçar roques molt pesades.

Quinoa i l'ou de Riolu Edit

Illa Ferro.png

Illa Ferro a Pokémon Diamant i Perla

Per a obtenir l'ou de Riolu has de tenir un buit en el teu equip. Dirigeix-te al costat dret, obri't camí entre els pots d'escombraries i les pedres i pren el camí com cap a la dreta que et porta a un dels elevadors (són com els del cinquè gimnàs) que et porta a les profunditats de la cova. Una vegada que baixes de pis et toparàs amb una nova disjuntiva, aquesta vegada vés cap a l'esquerra, contínua pel camí dret i trobaràs a Quinoa (un individu que porta un barret amb ploma). Una vegada que t'acostes a ell s'unirà a tu.

El Lucario de Quinoa lluitarà al costat dels teus Pokémon en totes les batalles que et trobes en la cova, i guarirà als teu pokémon una vegada que les batalles finalitzen, igual que passa en el Bosc Vetust amb una entrenadora dita Malta que lluitarà al costat de tu amb el seu Chansey . És recomanable allargar aquesta situació el més possible, doncs suposa una bona oportunitat per a entrenar als teus Pokémon sense necessitat d'abandonar la illa a la recerca d'un centre Pokémon (en Illa Ferro no hi ha cap). Us separareu una vegada que topeu amb dos membres de l'Equip Galàxia. Llavors, Quinoa s'acostarà, els parlarà i començarà una batalla doble. Mantín-te atent en la baralla i cura amb l'Stunky enemic, ja que sap usar Tòxic.

Una vegada derrotats, Quinoa s'eixirà de l'equip i et donarà l'ou de Riolu com agraïment, però només si havies deixat un buit en el teu equip. Si no és així, aquest t'esperarà mentre a que agafes el vaixell, et desplaces a un centre pokémon i deixes un buit per a tornar a per ell.

Mapa vell sprite.pngVegeu també

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori