Fandom

Pokepèdia

Illes Set

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Illes Set.jpg

Mapa de les Illes Set.

Solcamar Veloç.png

El Solcamar Veloç és el vaixell que realitza les travessies entre Kanto i les Illes Set.

Les Illes Set (Sevii Islands en anglès), també conegudes com Arxi Set o Arxi7, són un grup d'illes localitzades al sud de la regió de Kanto. Solen ser confoses erròniament amb les Illes Taronja, altre grup d'illes properes a Kanto.

S'accedeix a les Illes Set en els jocs Pokémon Roig Foc i Verd Fulla després de vèncer a Blaine i, únicament a l'Illa Origen, Pokémon Maragda. El propòsit de les Illes Set és completar l'aventura encarregada per Bill per tal d'assolir l'establiment de la connexió del PC del personatge a Hoenn i Kanto, però a més, en aquestes illes es poden capturar una gran quantitat de Pokémon de la segona generació, els quals no estan disponibles en les edicions Robí i Safir. La línia de ferri que s'encarrega de realitzar els viatges a les Illes Set és Solcamar Veloç.

Etimologia Edit

El nom (Set) pot incitar a pensar que són set illes, però de fet són nou, per tant aquesta és una interpretació incorrecta. Encara que dues d'elles estan ocultes i són solament accessibles a través d'esdeveniments, són la llar de Pokémon llegendaris.

D'acord amb l'anciana de l'Illa Tena, el seu nom es deu al fet que les illes es van formar en set dies.

El seu nom deriva de la unió de la deformació de la paraula "set" (en anglès set és seven) i VII (7 en nombres romans).

Illes Edit

En total en són nou les illes que composen l'arxipèlag Set.

Illa Prima Edit

Article principal: Illa Prima

És l'illa més gran. El centre Pokémon d'aquesta illa posseeix una gran màquina que té com a funció permetre la connexió per a intercanvi i batalla amb els jocs Robí, Safir, Maragda i Colosseum. Però aquesta connexió estarà bloquejada fins que es complete l'aventura que Bill encomana. Al nord es troba el Mont Brases, on habita Moltres.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori