Fandom

Pokepèdia

Infernape

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Infernape
Imatge de Infernape
#392 Infernape
Goukazaru (ゴウカザル)

Ín.fer.nip
J:– · H: · S:006 · K:

Informació
Espècie: Flama
Tipus: Tipus foc.gif Tipus lluita.gif
Habilitat: Mar flames
Puny ferriDW
Pes: 55,0 kg
Alçada: 1,2 m
Grup Ou: Camp
Forma humana
Gènere: Mascle 87,5%
Femella 12,5%
Color: Marró
Generació: Quarta
Petjada: Petjada de Infernape
Crit: noicon
Ítems: Cap

Infernape és un Pokémon de tipus foc/lluita introduït en la quarta generació. És l'evolució de Monferno i la ultima del Pokémon inicial de Sinnoh, Chimchar. És conegut també en l'anime per ser un dels Pokémon d'Ash en Sinnoh.

Etimologia Edit

El seu nom prove de l'anglès inferno (infernal) i ape (simi).

El seu nom francès, Simiabraz, ve de les paraules simian (simi) i brazier (braser).

Biologia Edit

Infernape està basat en un gelada, per la cabellera de foc i la llarga cua, encara que les proporcions roges en la cara són característiques d'un mandril, tret que hereta de la seva preevolució Monferno.

L'aspecte de Monferno va patir diversos canvis a l'evolucionar a Infernape: el seu pelatge es va tornar roig-terrós, li va créixer una flama en el seu cap i li va desaparéixer la qual tenia en la seva cua. També se li desenvolupen unes protuberàncies d'or reforçat i inoxidable en els llocs on tindria costelles, muscles, genolls i canells que protegeixen aquestes zones, les marques blaves i roges que tenia en el seu front van canviar a un color roig-sang profund i els dits dels seus peus, mans i l'interior de la seves orelles són blaves.

Aquest Pokémon té un estil de lluita propi d'ell en el qual s'utilitzen quasi tots les parts del seu cos i en el qual s'utilitzen moviments ràpids i colps en punts vitals. També cap destacar que comparteix característiques amb Blaziken degut al fet que aquest també posseeix un gran poder físic, el que ho diferencia d'altres Pokémon de tipus foc que sustenten els seus atacs en la característica d'atac especial. Està basat en la llegenda oriental del rei mico i, a més del fet d'haver-li crescut pelatge blanc en el seu tors, cames i cara, la gran corona de foc demostra la seva naturalesa ígnia, i en velocitat hi ha pocs Pokémon que ho superen. Igual que Machamp, pot dominar qualsevol tipus d'art marcial.

Realment és un Pokémon molt poderós per a combats de poca durada a causa de la seua gran velocitat, atac i atac especial, no obstant això el seu gran defecte és la seva baixa defensa i defensa especial, sent molt fàcil vèncer-lo d'un només atac.

Normal Esquena
Infernape Infernape Infernape Infernape

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori