Wikia

Pokepèdia

Ivysaur

Discussió0
1.035pàgines en
aquest wiki
Ivysaur
Imatge de Ivysaur
#002 Ivysaur
フシギソウ (Fushigisou)

[ívisor]
J:– · H: · S:

Informació
Espècie: Llavor
Tipus: Tipus planta.gif Tipus verí.gif
Habilitat: Espessor
Pes: 13,0 kg
Alçada: 1,0 m
Grup Ou: No pot criar
Gènere: Sense gènere
Hàbitat: Prada
Color: Verd
Generació: Primera
Petjada: Petjada de Ivysaur
Crit:
Ítems: Cap
Ivysaur és un Pokémon de tipus planta, la primera evolució de Bulbasaur i la preevolució de Venusaur.

El bulb en l'esquena de Bulbasaur es desenrotlla i s'obri en una gran flor.

Etimologia Edit

El nom pot ser una mescla de la paraula anglesa "ivy" que significa baladre i la paraula grega "sauros", que significa "fardatxo" (així com "dinosaure"). El nom en japonès "Fushigisou" pot entendre's com una fusió de les paraules "Fushigi" (不思議, Misteri) i "Kusa" (草, Pastura).

Biologia Edit

Se sap molt poc sobre l'estil de vida d'un Ivysaur en estat natural, encara que pot afirmar-se que té com costum exposar-se per llarg temps al Sol perquè la flor en el seu llom comence a desenvolupar-se. Aquesta flor necessita constantment absorbir energia i nutrients (que obté a través de la fotosíntesi) per a enfortir-se i preparar-se per a la seva última etapa evolutiva.

Per a suportar el seu pes i el seu tronc, les seves potes creixen molt fortes i espesses. Si passa un temps sota la llum solar, és una senyal que molt prompte el seu brot serà una gran flor.

Fisiologia Edit

Ivysaur posseeix un color blavós més viu que la seva preevolució Bulbasaur. A més, els seus ulls adquireixen un lleu to violeta.

El bulb que havia en l'esquena de Bulbasaur es va convertir en una gran flor. Aquesta flor és usada per Ivysaur de la mateixa forma que Bulbasaur emprava el seu bulb per a la majoria dels seus atacs. La flor creix amb l'exposició directa al Sol, forçant a Ivysaur a caminar a tothora per a aconseguir que la llum siga absorbida plenament. Encara no se sap si classificar a aquest Pokémon com a planta o com animal. Inversament a la funció del bulb de Bulbasaur que ho nodria, ara sembla que la flor pren l'energia d'Ivysaur. El carregar el pes addicional enforteix les seves potes, preparant-lo per a la seva pròxima forma evolutiva, Venusaur. De la flor emana un suau i agradable aroma, que amb freqüència atrau a persones i a altres Pokémon.

Normal Esquena
Ivysaur Ivysaur Ivysaur Ivysaur

Comportament Edit

A l'haver tan pocs en estat salvatge és difícil obtenir dades sobre el seu comportament natural. Segurament siga un poc més agressiu que Bulbasaur, però continua sent un Pokémon lleial al seu entrenador.

Hàbitat Edit

L'hàbitat natural d'aquest Pokémon és la prada, encara que també viuen en planes amb fonts d'aigua dolça exposades al Sol i alguns en boscos assolellats, degut al fet que necessiten estar exposats quasi constantment a la llum.

Dieta Edit

Aquest Pokémon és omnívor, encara que també es nodreix mitjançant la fotosíntesi. Realitza un ritual d'alimentació similar al de Bulbasaur.

Evolució Edit

  • Bulbasaur evoluciona a Ivysaur en el nivell 16.
  • Ivysaur evoluciona a Venusaur en el nivell 32.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori