Fandom

Pokepèdia

Jellicent

1.066pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share

Jellicent
Imatge de Jellicent
#593 Jellicent
ブルンゲル (Burungel)

[Yé-li-sent]
J:– · H: · S:– · K:

Informació
Espècie: Ingràvid
Tipus: Tipus aigua.gif Tipus fantasma.gif
Habilitat: Absorbeix aigua
Cos maleït
Pes: 135.0 kg
Alçada: 2.2 m
Grup Ou: Amorf
Gènere: Mascle 50%
Femella 50%
Color: blau
Generació: Cinquena
Petjada: Petjada de Jellicent
Crit: noicon
Ítems: Cap

Jellicent és un Pokémon de tipus aigua/fantasma introduït en la cinquena generació. És la forma evolucionada de Frillish.

Etimologia Edit

Podria ser la unió de Jelli (Jellyfish) (Medusa en anglès ) i Ancient ('Antic' en anglès).

O de jellyfish i Magnificent (magnífic) o translucent (translúcid) per ser una medusa, o entity (entitat) per ser tipus fantasma o fins i tot de lumini cent . O també podria provenir de cent (Ceni cient a) o fins i tot podria provenir de cent (centellada, centellejant...) per estar basat en una medusa, ja que les meduses tenen forma centellejant.

Biologia Edit

Jellicent sembla estar basat en una medusa, concretament la fragata portuguesa pels seus tentacles i color; però en realitat basant-se en els seus tipus podríem dir que és una espècie de fantasma aquàtic. Com els esperits dels vaixells enfonsats. Es diu que és molt pacífic, i que no li agrada espantar als bussos que visiten els vaixells enfonsats. Si un vaixell perdut s'enfonsa en l'hàbitat de Jellicent, la força vital de la tripulació és absorbida completament.

Quan Frillish evoluciona el seu cap absorbeix tanta aigua que creix fins a vuit vegades la seva grandària, els seus trets es denoten i les seves habilitats augmenten, ronden pacíficament les aigües de l'oceà, cercant una parella de la seua mateixa espècie, es mouen expulsant grans quantitats d'aigua, quan açò succeeix el seu cap disminueix i augmenta de grandària.

Normal Esquena
Jellicent Jellicent Jellicent Jellicent
Les femelles són de color rosa, els tentacles de baix són substituïts per una espècie de faldilla, el seu coll sembla un collaret de perles, mentre que el del mascle sembla un bigoti, i els ulls són distints també, a més té boca amb forma de cor i la part de dalt de les femelles està oberta, la corona dels Jellicent femelles tenen les puntes de la corona més allargades i la base de la corona més rodona.

Evolució Edit

Frillish evoluciona a Jellicent al Nivell 40. Jellicent no evoluciona.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori